Aktuálna situácia v súvislosti s koronavírusom sa bezpochýb dotýka aj potravinových reťazcov. Tie zápasia nielen s nedostatkom niektorých potravín, ale aj s náporom ľudí. Určitú výhodu však v tomto smere mohol mať reťazec Tesco, ktorý ako jediný prevádzkuje širšie dostupnú donášku potravín Tesco Online nákupy. Zdá sa však, že s touto formou predaja má Tesco problémy, sťažujú sa klienti na sociálnej sieti Facebook.

Spoločnosť prevádzkuje spomínanú službu už niekoľko rokov, pričom z pohodlia domova si zákazník môže objednať tovar, ktorý mu privezú až k jeho dverám. Na základe aktuálnej situácie však Tesco niektoré náležitosti doručovania potravín a iného tovaru upravilo. Aby sa zamedzilo kontaktu kuriéra so zákazníkom, v objednávke je možné uviesť, či sa aktuálne nachádza v karanténe.

Okrem toho si svoj nákup môžeš objednať na termíny až 3 týždne vopred, pričom platenie za tovar je z dôvodu ochrany dostupné len prostredníctvom internetu. Práve tu začínajú problémy. Viacerí zákazníci sa na sociálnej sieti Facebook sťažujú, že im objednávanie nefunguje, prípadne, že termíny sú dostupné až o niekoľko týždňov.

☝☝☝Vážení zákazníci, k aktuálnej situácii pristupujeme zodpovedne, a preto chceme zabezpečiť, aby sa najmä základné…

Gepostet von Tesco Slovensko am Samstag, 14. März 2020

 „Vôbec nie je možné si vybrať termín donášky. Vraj žiaden termín nie je voľný,“ znie jeden z komentárov nespokojných zákazníkov. Ďalší sa zákazníci sa sťažujú aj na rušenie objednávok zo strany reťazca. „Smutné je, že objednávky rušíte bez oznamu objednávateľovi. Aj termíny na ďalšie objednávky. My sme objednávali aj pre ďalších ľudí a 45 minút po termíne pošlete sucho mail, objednávka zrušená,“ píše ďalší z rozhorčených zákazníkov.

Tesco na sociálnej sieti však svojich zákazníkov informovalo o tom, že aktuálne pracuje na odstránení komplikácií. „Dobrý deň, v súvislosti s komentármi ohľadom nedostupnosti dátumov doručenia vás chceme informovať, že pracujeme na odstránení týchto komplikácií.

Na základe zvýšeného dopytu po službe máme totiž momentálne zníženú voľnú kapacitu dovozu. V niektorých lokalitách je najbližší možný termín dovozu až o dva, tri týždne. Situáciu aktuálne riešime a snažíme sa posilniť počet našich kolegov, ktorí pripravujú a rozvážajú vaše nákupy tak, aby sme mohli naše kapacity rozvozu navýšiť“.

Je absolútne pochopiteľné, že aj veľký potravinový reťazec môže v súčasnej situácii zažívať určité problémy. Tie sa samozrejme týkajú hlavne personálnej oblasti, nakoľko sa s určitosťou niektorí zamestnanci nachádzajú doma so svojimi deťmi, prípadne majú obavy z nákazy koronavírusom.

Tesco sa však predmetnú situáciu snaží promptne vyriešiť, pričom na Faceboooku informovalo, že dočasne prijíma nových kolegov na pozície pokladník, dokladač či vodič.

Aj Vy môžete pomôcť!Pomôžte nám zabezpečiť jedlo pre všetkých. Prijímame dočasných kolegov: pokladníkov, dokladačov v…

Gepostet von Tesco Slovensko am Sonntag, 15. März 2020

Aj týmto spôsobom sa Tesco snaží vyriešiť problémy s donáškou potravín a zároveň apeluje na ľudí, ktorí nemajú prácu aby sa pridali a pomohli v týchto ťažkých časoch nielen samotnej spoločnosti, ale hlavne ľuďom, ktorí čakajú na svoje čerstvé potraviny či iný tovar, ktorý sa im v domácnosti začína míňať.

Všetky informácie a vedecké články o koronavíruse nájdeš na tomto odkaze

Zo Slovenska