banner-le-max-21,614 miliardy eur. Presne takúto čiastku spoločnosť LeEco vyčlenila na stavbu najnovšej továrne, ktorá sa bude zaoberať výrobou autonómnych elektromobilov. Táto továreň vyrastie v blízkosti mesta Hangzhou a LeEco v nej plánuje vyrobiť až 400 000 automobilov. Úspechu má dopomôcť aj partnerstvo s dvomi automobilkami.

Sleduj FónyzČíny.sk aj na FacebookuGoogle+ Instagrame!

Autá na elektrický pohon zažívajú posledné roky zlaté časy. Už dávno je preč doba, keď boli elektromobily považované za autá bez výkonu s pekelne krátkym dojazdom na jedno nabitie. Zrejme najväčší podiel na zlepšení tejto mienky má spoločnosť, za ktorou stojí vizionár Elon Musk. Lodivod spoločnosti Tesla však bude čo nevidieť čeliť skúške, s akou doteraz nemal v segmente elektromobilov veľké skúsenosti. Touto skúškou bude konkurencia. Treba povedať, že napriek revolučnosti, ktorou automobily od Tesly jednoznačne disponujú, je konkurencia v očiach zákazníka naozaj veľmi vítaná. Výrobky sa v dôsledku konkurenčných bojov rýchlejšie vylepšujú a čo je najdôležitejšie, klesá ich koncová cena. Spoločnosť LeEco si je plne vedomá príležitosti a hodlá sa jej plne chopiť. Nič však nie je zadarmo a LeEco investuje ďalších 1,2 miliardy eur do výroby eco-parku, v ktorom budú sústredené kancelárie, zábavný park a centrum technického vývoja.

Koncept autonómneho taxíka LeSee

LeEco zašlo ešte ďalej a spojilo sily s automobilkou Faraday Future z americkej Kalifornie. Zakladateľ čínskej spoločnosti, Jiu Yueting, tvrdí, že s touto spoločnosťou majú veľmi podobné záujmy a so spoločnej spolupráce sa pokúsia vyťažiť maximum. Obe tieto spoločnosti si tak navzájom pomáhajú pri výskume a vývoji. Kým spoločnosť Faraday pracuje na ambicióznom pláne o elektrickom superšporte, LeEco zameralo svoje úsilie na úplne odlišné odvetvie so svojim konceptom LeSee. Ten by mal teda slúžiť ako luxusné elektrické taxi s ovládaním skrz smartfón alebo hlasové povely. Teraz sa však naskytá jedna dôležitá otázka. Je takéto riešenie dostatočne bezpečné? To ukáže až čas. Čínsky gigant nám zatiaľ odhalil len koncept svojho automobilu, ktorý sa bude určite meniť a hovoriť o jeho bezpečnosti zatiaľ nemá význam. Zostáva nám však veriť, že sa tejto ambicióznej spoločnosti podarí zabezpečiť maximálnu bezpečnosť pre osoby nachádzajúce sa v aute, ale i mimo neho.

TIP: LeEco chce konkurovať Tesle, predstavilo autonómne elektrické auto LeSee

LeEco-and-Aston-Martin-sign-MOU

Spolupráca s anglickou automobilkou Aston Martin

Aston Martin – LeEco

Partnerstvo s menej známou spoločnosťou Faraday Future však nie je všetko. LeEco má naozaj vysoké ciele, čo dokazuje aj vzájomná pomoc s anglickou automobilkou Aston Martin. Tá plánuje vyvinúť produkčnú verziu svojho konceptu s názvom RapidE. Práve s výrobou tohto modelu má pomôcť čínska spoločnosť. Produkčná verzia tohto stroja by mala uzrieť svetlo sveta v roku 2018. Tieto dve spoločnosti spolu v minulosti spolupracovali pri modeli Rapide S a vyzerá to tak, že táto spolupráca bola viac ako úspešná pre obe strany. Okrem toho, LeEco pomôže aj pri výrobe nových verzií luxusných modelov DB11 a Vantage, ktoré budú produkovať nulové emisie. Tieto skutočne prosperujúce a pre obe strany výhodné partnerstvá len posúvajú vývoj vpred a preto ich vítame s otvorenou náručou.

TIP: Faraday Future FFZERO1 je futuristické monštrum s 1000 koňmi

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú