Spotrebiteľská divízia Huawei Consumer Business Group (BG) oznámila finančné výsledky za rok 2014. Celkové tržby medziročne vzrástli o 30 % na 12,2 miliárd USD a po prvýkrát prekročili 10 miliárd dolárov. Dodávky v roku 2014 vzrástli o 7,8 % na celkových 138 miliónov zariadení, z toho 75 miliónov smartfónov, čo znamená medziročný nárast o 45 %.
Úspech zamerania sa na výrobky strednej a vyššej triedy
Jedným z najvýraznejších úspechov za rok 2014 je podiel smartfónov strednej a vyššej triedy na celkových dodávkach, ktoré vzrástli na 18 %. Modelu Huawei P7, jedného z našich prémiových hlavných produktov, sa za necelých šesť mesiacov po májovom uvedení v Paríži celosvetovo predali štyri milióny kusov. Huawei Mate7 zaznamenal veľmi kladné prijatie medzi zákazníkmi z radov manažérov, a to na všetkých trhoch a iba tri mesiace od svojho uvedenia na trh minulý rok v septembri sa ho predali viac ako dva milióny kusov.
Celosvetový nárast povedomia o značke
Rastúcu popularitu našich smartfónov strednej a vyššej triedy medzi spotrebiteľmi podporili internetové marketingové aktivity. Tie umožnili rozšírenie povedomia o značke Huawei po celom svete.
Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor vytvára synergiu
Dobré výsledky v roku 2014 dosiahla taktiež značka Honor, ktorú Huawei predstavil minulý rok. Dodávky zariadení Honor dosiahli 20 miliónov kusov, ž čoho výrobkov radu Honor 3C to bolo viac ako osem miliónov kusov, radu Honor 3X cez štyri milióny kusov a radu Honor 6 cez tri milióny kusov. Ku koncu roku bola značka Honor prítomná vo viac ako 60 štátoch a regiónoch celého sveta.
Huawei Consumer BG sa na prémiové prístroje strednej a vyššej triedy zameriava od roku 2012. Od modelu Huawei P1 až po P7 v rade P, od Huawei Mate po Mate7 v rade Mate, od Honor 6 po Honor 6 Plus, všetky hlavné modely spoločnosti Huawei Consumer BG sa snažia o vyniknutie pomocou výnimočných zážitkov pre užívateľa, ktoré sú možné vďaka základným schopnostiam značky Huawei. Rad P prináša celkom nový dizajn smartfónu a vynikajúce fotoaparáty. Rad Mate vyniká veľkým displejom a extrémne dlhou výdržou batérie. Výrobky značky Honor poskytujú spotrebiteľom výnimočné pripojenie, kvalitu a vysokú živnosť batérie.
Pan Shao Yang, viceprezident pre marketing divízie Huawei Consumer BG, uviedol: „Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor sa ukázala ako vysoko úspešná. Vytvorila synergie, ktoré viedli k zvýšeniu povedomia o značke a trhové podielu skupiny Huawei Consumer BG ako celku. Značka Huawei upevnila svoje postavenie na trhu smartfónov strednej a vyššej triedy, zatiaľ čo Honor sa uviedla ako výrazná a obľúbená značka medzi digitálnymi nadšencami.“
Vlastníte nejaký smartfón od Huawei? Ste s ním spokojný?
Zdroj: TS Huawei
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Nikdy nevideli nič podobné. Vedci našli Stratené mesto, je kľúčom pre vznik života
Začala prvá vesmírna vojna, tvrdia experti. Na orbite je rušno, čínska „armáda“ satelitov je len špička ľadovca
Najlepší diel Assassin´s Creed sa vráti v remaku. Prinesie veľké zmeny v príbehu
Kritici už teraz hovoria o filme roka. Nový triler s DiCapriom príde do našich kín už čoskoro
Za pár sekúnd ti nájde úplne všetko. Google potichu spustil nový vyhľadávač
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
MIMORIADNE: Polícia zadržala známeho podnikateľa. Je podozrivý zo zločinu voči maloletým
Milované jedlá Slovákov rozkladajú mozgové bunky. Už po týždni sa objavujú výpadky pamäti
Investovanie sa predraží. Odvody správcovských spoločností na Slovensku stúpnu až 3,5-násobne
Andrej Danko končí vo funkcii: SNS má nového šéfa klubu
Laserový štít je realitou: Izrael spustil Iron Beam, najpokročilejšiu zbraň sveta
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Zrodila sa technológia, ktorá berie dych. Lietadlo obalené bublinou môže znamenať revolúciu v histórii letectva
- Vedci ostali šokovaní: ChatGPT vyriešil 2000-ročný matematický problém kurióznym spôsobom
- Môže zasiahnuť ciele na celom svete. Európsky štát vyvíja jadrovú raketu s doletom 10 000 km
- Stroj zo studenej vojny prerobili na toto. Svetová veľmoc uchvátila svet, môže mať zákerné úmysly
- Slovákom leží v zuboch dodnes. Toto je príbeh filmu, kvôli ktorému Habera zažaloval Tarantinovho žiaka
-
- Zrodila sa technológia, ktorá berie dych. Lietadlo obalené bublinou môže znamenať revolúciu v histórii letectva
- Vedci ostali šokovaní: ChatGPT vyriešil 2000-ročný matematický problém kurióznym spôsobom
- Môže zasiahnuť ciele na celom svete. Európsky štát vyvíja jadrovú raketu s doletom 10 000 km
- Najstaršie múmie sveta šokovali vedcov. Objav je o celé tisícročia starší než Egypt aj Čile
- Stroj zo studenej vojny prerobili na toto. Svetová veľmoc uchvátila svet, môže mať zákerné úmysly
-
- Zrodila sa technológia, ktorá berie dych. Lietadlo obalené bublinou môže znamenať revolúciu v histórii letectva
- Na Slovensku odštartovala nová TV stanica. Dá sa pozerať úplne zadarmo a je v HD kvalite
- Na objavenie čakal 140 miliónov rokov. 15 km pod Európou našli vedci stratený svet
- Pošlú ich rovno do šrotu. Kontroverzná regulácia Európskej komisie o autách je na spadnutie
- Má dosiahnuť rýchlosť 4 000 km/h. Čína postavila levitujúci vlak, ktorý pochová lietadlá (+video)
Poľsko sa výrazne vojensky vyzbrojuje. Do konca roka chce posilniť svoju kľúčovú zónu
Kybernetická éra sa ukázala v Košiciach. SlovakiaTech 2025 láme všetky očakávania
Realita o elektroautách prekvapila celé Slovensko. Len malá časť ľudí má reálnu skúsenosť za volantom
Nečakaná krajina zbrojí na úroveň veľmocí. Od Izraelu kúpila zbrane za vyše 2 miliardy eur
Nenápadný faktor nás oberá o miliardy eur: Európska únia je pod tlakom extrémnych javov, ničia ekonomiku štátov
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP