Nákupy tovaru, najmä elektroniky, z Číny sa stávajú bežnejším návykom pre čoraz viac a viac ľudí. Nakupovanie totižto už nie je tak rizikové ako kedysi, a to vďaka stále lepšej starostlivosti o zákazníkov. Svoju nesmiernu lojalitu voči zákazníkom prejavuje aj najväčší predajca čínskej elektroniky, Gearbest.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Iste si už počul o spôsobe doručenia tovaru s názvom EU Express. Ten v lete tohto roku zaviedol práve e-shop Gearbest a ide o službu, ktorú u konkurencie nenájdeme. Ak nás pravidelne sleduješ, určite si tiež počul o dočasnom pozastavení tejto dopravy pre smartfóny, čo nepotešilo mnohých z nás.

Takúto starostlivosť o zákazníka nemá žiadny iný predajca

Gearbest chce však pre svojich zákazníkov len to najlepšie a ako úplnú náhradu za EU Express spúšťa novú formu kompenzácie. Všetkým zákazníkom, ktorí tovar objednali cez akúkoľvek z metód dodania Registered Airmail (Netherlands Registered, Belgium Registered atď.), budú v prípade colných poplatkov preplatené všetky náklady! Doklady o zaplatení colných poplatkov je potrebné zaslať na centrum podpory Gearbestu, kde budú doklady schvaľované.

Toto nesmieš zmeškať!
Exkluzívne zľavy a žiadne ďalšie poplatky!

To je cenová revolúcia v podaní FonTech Shop

Gearbest tak opäť raz preukázal, že starostlivosť o svojich zákazníkov berie naozaj vážne. Ak si s nákupom nového smartfónu alebo iného gadgetu čakal, teraz už nemusíš. Poponáhľaj sa využiť exkluzívne zľavy v našom FonTech Shope a nakupuj tak bez ďalších zbytočných poplatkov!

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
45%
Páči sa mi to
50%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
5%
Neznášam to
0%
O autorovi
Kristián Hrušovský
Zakladateľ portálu FonTech.sk, milovník IT, smartfónov a kvalitnej hudby. Nepohrdnem ani kvalitnou turistikou na horskom bicykli či dobrým jedlom. Kontaktovať ma môžete na [email protected]
  • Róbert Barát

    Dobrý správa, ale bolo by dobré bližšie vysvetliť, čo im treba poslať. Lebo u nás sa colné poplatky platia formou dobierky na pošte a tam teda žiadny doklad človek nedostane.

    • Zaki

      dostanes, len na poste je taky zvyk, ze ked si nepytas, tak nedostanes, keby to urobil iny podnikatel, tak ma na krku mastnu pokutu

    • Kucko

      Colny doklad musis mat pridany v zasielke pri plateni dobierky! Nebudes predsa platit macku vo vreci! Mne to vzdy daju do folie na obale… 👍

  • MarekM.

    Skor dobrý ťah. Mne poplatok vracali formou „My GB Wallet“ . Návrat na PayPal mi vypočítali menšiu sumu a PayPal si strhol poplatok za prevod Dolár vs Euro. Pri „My GB Wallet“ som bol nútený zakúpiť další produkt aby sa mi peniaze vrátili. Ovšem mne to nevadí, kedže cez nich nakupujem.

  • Igor

    Maximálne 50 dolárov ako naposledy ?

  • Jaro

    Objednal som si MI6 tak uvidime ako to bude s tymi poplatkami … Hádam s tým nebudú nejake komplikácie.

  • Martin

    Na webovych strankach nic takoveho napsane nemaji a jejich online podpora mi pise, ze nic takoveho nedelaji, takze kde je pravda?

    • Zdravím, tu je ich oficiálna správa, ktorú poskytli len svojím partnerom:

      „EU countries packet customs compensation policy:

      Dear Customers,

      Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’ logistic .

      please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by the support department to deal with the compensation matters.

      For more details, please feel free to contact our Support Team

      Yours Sincerely
      Gearbest team“

    • daphne

      Aspoň vidno ako je ich online podpora na GB „informovaná“ tam vážne niekedy nevie pravá ruka čo robí tá ľavá.. treba im to pripomenúť..

  • daphne

    Paráda! Len či je to ozaj tak.. lebo ak si objednáte tovar a vám GB nepreplatí daň alebo sa bude zdrahat a ponúkať vám opäť zas len obyčajné smiešne kompenzácie riešte to rovno tu cez fontech keďže oni to tu zverejnili tak sú za to plne zodpovedný a teda musia v tejto veci garantovať každému pomoc ..prip je tu ešte možnosť čo bola aj doteraz avšak v prípade nedoručenia zásielky alebo dodaného iného tovaru , natočiť rozbaľovanie tovaru na kameru a zaslať záznam na PayPal, ten vám následne preplatí celú sumu, netreba v tomto prípade ani otvárať spor na GB..

    • My nič negarantujeme, preplácanie poplatkov je čisto v réžii Gearbestu. Tu je ich oficiálna správa, ktorú vydali:

      „EU countries packet customs compensation policy:

      Dear Customers,

      Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’ logistic .

      please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by the support department to deal with the compensation matters.

      For more details, please feel free to contact our Support Team

      Yours Sincerely
      Gearbest team“

      • daphne

        Super ja sa len tesim,len dúfam že to budú aj dodržiavať a nezabudnú na to..

      • IQLogic

        A kde ju vydali? Majú ju na oficiálnej stránke? Na Supporte o tom nič nevedia …

  • Gearbest je spoľahlivý predajca a po takomto verejnom zverejnení novej služby si nemôže a ani nedovolí zákazníkov zavádzať. Ak by bol problém, pošlite im ich oficiálne vyjadrenie, poprípade sa obráťte na nás, ak nakúpite cez náš FonTech Shop. Vieme problémy odstrániť.