Nákupy tovaru, najmä elektroniky, z Číny sa stávajú bežnejším návykom pre čoraz viac a viac ľudí. Nakupovanie totižto už nie je tak rizikové ako kedysi, a to vďaka stále lepšej starostlivosti o zákazníkov. Svoju nesmiernu lojalitu voči zákazníkom prejavuje aj najväčší predajca čínskej elektroniky, Gearbest.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Iste si už počul o spôsobe doručenia tovaru s názvom EU Express. Ten v lete tohto roku zaviedol práve e-shop Gearbest a ide o službu, ktorú u konkurencie nenájdeme. Ak nás pravidelne sleduješ, určite si tiež počul o dočasnom pozastavení tejto dopravy pre smartfóny, čo nepotešilo mnohých z nás.

Takúto starostlivosť o zákazníka nemá žiadny iný predajca

Gearbest chce však pre svojich zákazníkov len to najlepšie a ako úplnú náhradu za EU Express spúšťa novú formu kompenzácie. Všetkým zákazníkom, ktorí tovar objednali cez akúkoľvek z metód dodania Registered Airmail (Netherlands Registered, Belgium Registered atď.), budú v prípade colných poplatkov preplatené všetky náklady! Doklady o zaplatení colných poplatkov je potrebné zaslať na centrum podpory Gearbestu, kde budú doklady schvaľované.

Toto nesmieš zmeškať!
Exkluzívne zľavy a žiadne ďalšie poplatky!

To je cenová revolúcia v podaní FonTech Shop

Gearbest tak opäť raz preukázal, že starostlivosť o svojich zákazníkov berie naozaj vážne. Ak si s nákupom nového smartfónu alebo iného gadgetu čakal, teraz už nemusíš. Poponáhľaj sa využiť exkluzívne zľavy v našom FonTech Shope a nakupuj tak bez ďalších zbytočných poplatkov!

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
46%
Páči sa mi to
46%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
4%
Neznášam to
4%
O autorovi
Kristián Hrušovský
Zakladateľ portálu FonTech.sk, milovník IT, smartfónov a kvalitnej hudby. Nepohrdnem ani kvalitnou turistikou na horskom bicykli či dobrým jedlom. Kontaktovať ma môžete na [email protected]