Len si to predstav. Od odoslania tvojej objednávky z e-shopu ubehla už dlhá doba a kuriér sa pred tvojimi dverami stále neobjavil. Rozhodneš sa teda e-shop kontaktovať, no namiesto vyriešenia problému sa dočkáš iba odmietnutia, neochoty či dokonca urážok. 

Žiaľ, presne toto si prežila jedna zo zákazníčok e-shopu Alza.sk, ktorá na Facebooku narazila na falošný profil obchodu. Informácie priniesol server Živé.sk.

Robil si dobrý deň

Za profilom pod rovnomenným názvom „Alza.sk“ však vystupoval anonymný používateľ, ktorý si iba strieľal zo zákazníkov. Jedna z nespokojných zákazníčok sa, našťastie, rozhodla o svoju konverzáciu podeliť a môžeš si ju tak pozrieť nižšie. Ako môžeš vidieť, anonym sa už od začiatku konverzácie správal tak, ako keby ho zákazníčka otravovala, urazil ju a dokonca sa jej aj vyhrážal zablokovaním.

Riešenie je na ceste

Po tom, čo sa zákazníčka podelila o svoju nepríjemnú skúsenosť na oficiálnom facebookovom profile Alzy, bola administrátorom ubezpečená, že daný profil je falošný. Momentálne už Alza pre Živé.sk potvrdila, že s Facebookom komunikuje a podvodníka sa snaží zablokovať. Je možné, že toto vyčíňanie bude predajca riešiť aj právnou cestou.

Čo sa týka problému zákazníčky, ten sa už konečne dostal do rúk pravej Alzy a určite sa bude riešiť. Ako prevenciu pred podobnými podvodníkmi môžeme odporučiť iba vyhýbanie sa podozrivým profilom (málo likeov, príspevkov). Je možné, že s podobným správaním podpory sa môžeš stretnúť aj na oficiálnych stránkach niektorých spoločností, no veríme, že v takomto rozsahu určite nie.

Pošli nám TIP na článok



Zo Slovenska