Len si to predstav. Od odoslania tvojej objednávky z e-shopu ubehla už dlhá doba a kuriér sa pred tvojimi dverami stále neobjavil. Rozhodneš sa teda e-shop kontaktovať, no namiesto vyriešenia problému sa dočkáš iba odmietnutia, neochoty či dokonca urážok. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Žiaľ, presne toto si prežila jedna zo zákazníčok e-shopu Alza.sk, ktorá na Facebooku narazila na falošný profil obchodu. Informácie priniesol server Živé.sk.

Robil si dobrý deň

Za profilom pod rovnomenným názvom „Alza.sk“ však vystupoval anonymný používateľ, ktorý si iba strieľal zo zákazníkov. Jedna z nespokojných zákazníčok sa, našťastie, rozhodla o svoju konverzáciu podeliť a môžeš si ju tak pozrieť nižšie. Ako môžeš vidieť, anonym sa už od začiatku konverzácie správal tak, ako keby ho zákazníčka otravovala, urazil ju a dokonca sa jej aj vyhrážal zablokovaním.

Riešenie je na ceste

Po tom, čo sa zákazníčka podelila o svoju nepríjemnú skúsenosť na oficiálnom facebookovom profile Alzy, bola administrátorom ubezpečená, že daný profil je falošný. Momentálne už Alza pre Živé.sk potvrdila, že s Facebookom komunikuje a podvodníka sa snaží zablokovať. Je možné, že toto vyčíňanie bude predajca riešiť aj právnou cestou.

Čo sa týka problému zákazníčky, ten sa už konečne dostal do rúk pravej Alzy a určite sa bude riešiť. Ako prevenciu pred podobnými podvodníkmi môžeme odporučiť iba vyhýbanie sa podozrivým profilom (málo likeov, príspevkov). Je možné, že s podobným správaním podpory sa môžeš stretnúť aj na oficiálnych stránkach niektorých spoločností, no veríme, že v takomto rozsahu určite nie.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
50%
Chcem to
0%
Mám to
25%
Nepáči sa mi to
25%
Neznášam to
0%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.
  • cnc

    Už som sa dávno tak dobre nezasmial:-)Ešte že nemám facebook a nemusím riešiť takéto lapotiny!

  • Lordken

    akoze ked je niekto pitoma slepica tak nech sa necuduje ze s z nej niekto robil prdel…tato facebook generacia fakt nedokaze rozmyslat.

    Ked mam predsa problem s obchodom idem na ich stranku a najdem si „kontakt“ a kliknem na to. Pripadne ked uz chcem ist na fb tak z ich stranky cez ich link sa tam prekliknem, a nie ze prve co mi fb ponukne ked dam hladat alza…

    Inak neviem ci to uz takto prompte fixli ale link z alza webu ukazuje na https://www.facebook.com/Alza.sk/
    tak neviem kam pisala…