Na slovenský trh vstupuje značka s lacnými autami. Ponúka nadštandardnú výbavu za nízke ceny
Slovenský trh privíta novú automobilovú značku s jedinečnou stratégiou a ambíciou zaujať cenovo dostupnými modelmi s bohatou výbavou. Talianska automobilka DR Automobiles, ktorá spája čínsku technológiu s európskym dizajnom, rozširuje svoje pôsobenie po úspechu v Taliansku a Španielsku. Teraz vstupuje aj na český a slovenský trh, pričom za distribúciu zodpovedá spoločnosť Agrotec Group, informuje portál iDnes.cz.
Kombinácia talianskeho štýlu a čínskej technológie
DR Automobiles vyrába svoje vozidlá v regióne Molise v strednom Taliansku, kde montuje autá z komponentov od popredných čínskych koncernov, ako sú Chery, JAC, BAIC a Dongfeng. Tieto základy následne upravuje tak, aby vyhovovali európskym požiadavkám na dizajn, bezpečnosť a komfort. Výsledkom je kombinácia dostupných cien a nadštandardnej výbavy, ktorá je obvykle typická pre drahšie značky.
Zakladateľ značky, bývalý automobilový pretekár Massimo di Risio, stavil na transparentnosť a jednoduchosť. Zákazníci si môžu vybrať zo štyroch značiek – DR, EVO, ICH-X a Sportequipe – pričom konfigurácia vozidla je maximálne zjednodušená. Stačí si zvoliť model a farbu bez toho, aby zákazník musel riešiť komplikované balíky výbavy alebo množstvo príplatkov.

Jednoduchší nákup a bohatá výbava
Generálny riaditeľ Agrotec Group Martin Rada zdôrazňuje, že celý proces nákupu je navrhnutý tak, aby bol čo najpríjemnejší. „Zákazník ušetrí čas aj nervy. Nemusí tráviť hodiny v konfigurátoroch, stačí si vybrať model, farbu a má istotu, že cena, ktorú vidí, je finálna,“ vysvetľuje Rada pre iDnes. Pre priaznivcov modernej technológie sú k dispozícii funkcie, ako je Apple CarPlay, strešné okno či zadná parkovacia kamera, a to všetko v základnej výbave.
Napríklad model EVO 5 bude stáť menej ako 20 000 eur, čo zahŕňa aj prvky výbavy, ktoré bežne vidíme len u prémiových značiek. Výrobca ponúka aj predĺženú záruku 5 rokov alebo 100 000 najazdených kilometrov, čo zvyšuje dôveryhodnosť tejto novej značky na trhu.

Minimalistické showroomy a nový predajný model
Agrotec Group, ktorá na slovenskom trhu zastupuje aj ďalšie automobilové značky, stavia na netradičný predajný model. Namiesto budovania veľkých a nákladných showroomov otvára modulárne a minimalistické pavilóny, ktoré uľahčujú prevádzku a znižujú náklady. Prvý showroom na Slovensku už vznikol pri Nitre a Bratislave, ďalšie sú plánované v Prešove a Žiline.
Zaujímavosťou je aj prístup k distribúcii. Agrotec plánuje predávať autá priamo, bez sprostredkovateľov či tretích strán, čím chce zachovať kontrolu nad cenovou politikou a kvalitou služieb. Dokonca sa uvažuje aj o predaji cez internet, čo by mohlo zaujať moderných zákazníkov.
Úspechy a ambície značky
DR Automobiles zažíva na európskom trhu rast. V roku 2023 predala viac ako 32-tisíc vozidiel, čím prekonala renomované značky ako Alfa Romeo, Volvo či Tesla. Jej najpredávanejší model DR 5.0 sa dostal do rebríčka 50 najpopulárnejších áut v Taliansku.
Rastúci dopyt po čínskych automobilkách v Európe naznačuje, že ide o trend, ktorý len naberá na sile. V roku 2023 dosiahli čínski výrobcovia, vrátane DR Automobiles, predaj viac ako 152-tisíc áut na európskom trhu. Analytici očakávajú, že tento trend bude pokračovať, pričom ďalšie značky, ako napríklad BYD, už plánujú svoju expanziu do regiónu.
Príchod DR Automobiles na Slovensko prináša zaujímavú možnosť pre tých, ktorí hľadajú cenovo dostupné vozidlá bez kompromisov v oblasti výbavy. S dostupnou cenou, modernými technológiami a predĺženou zárukou má táto značka potenciál zaujať široké spektrum zákazníkov. Budovanie predajných miest v kľúčových regiónoch Slovenska naznačuje, že automobilka to s expanziou myslí vážne.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov

Konzervatívci dali zbohom nafte. Susedia Slovenska už kupujú viac elektromobilov

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny

Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Vedci konečne zistili, prečo sa po očkovaní proti covidu objavoval zápal srdca. Nová štúdia mení pohľad na myokarditídu
PREMIUMLegendárny slovenský výrobca vianočných gulí prišiel o 50 % zamestnancov. V globálnej kríze bojuje o prežitie

Nový kmeň chrípky tlačí európske nemocnice na hranicu možností. Vedci varujú pred silnou sezónou

Vládny špeciál premiéra Fica zostal po nehode v Bruseli uzemnený. Čaká na posúdenie výrobcom

NOVÝ PRIESKUM: Smer sa stabilizoval, Hlas ďalej klesá. Voľby by vyhrala táto strana
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
Putin uráža európskych lídrov, Poľsko odpovedá ostrým nasadením Patriotov
Európska únia definitívne uzavrela kapitolu energetickej politiky. Plyn z Ruska dostal stopku
Nabíjačky budú mať priamo na diaľniciach. Nemci investujú miliardu eur do „elektrickej rarity“
Zabezpečia „Východný štít“. Poľsko po 30 rokoch obnoví výrobu zákernej zbrane
Slovensko má dve šance na Oscara. Najdiskutovanejší film roka o hroznej tragédii ale vypadol
Kým ostatní riešia konflikty, Európa poslala do vesmíru raketu. Rusko ani USA už nepotrebujeme
Známa automobilka pochovala elektrické nákladiaky. Smeruje k hybridom a menším elektromobilom
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Vedci konečne zistili, prečo sa po očkovaní proti covidu objavoval zápal srdca. Nová štúdia mení pohľad na myokarditídu
PREMIUMLegendárny slovenský výrobca vianočných gulí prišiel o 50 % zamestnancov. V globálnej kríze bojuje o prežitie

Nový kmeň chrípky tlačí európske nemocnice na hranicu možností. Vedci varujú pred silnou sezónou

Vládny špeciál premiéra Fica zostal po nehode v Bruseli uzemnený. Čaká na posúdenie výrobcom

