Operátor Orange pred malou chvíľou informoval svojich zákazníkov o krátkodobej nedostupnosti ich služieb v 4G sieti, ktorá vznikla v dôsledku plánovaných prác. Avšak, reakcie zákazníkov na toto oznámenie boli poriadne kritické, pričom mnoho z nich nešetrilo v komentároch vulgarizmami.

Nespokojní zákazníci

Nespokojných zákazníkov rozhorčilo najmä to, že informácie o výpadku operátor nezverejnil na sociálnych sieťach, pripadne na webovej stránke omnoho skôr, čo by im umožnilo uskutočniť adekvátne opatrenia. Títo zákazníci tvrdili, že ak by boli informovaní skôr, mohli sa pripraviť na výpadok a nájsť alternatívne spôsoby komunikácie. Orange sa v podstate na sociálnych sieťach zákazníkom ospravedlnil avšak zatiaľ žiadne bližšie informácie o výpadku neposkytol.

Orange

Medzi reakciami zákazníkov teda nechýbali také, ktoré poukazujú na potrebu lepšej komunikácie zo strany operátora, pričom niektorí vyjadrili sklamanie nad nedostatkom aktuálnych informácií, obzvlášť keď výpadok registrovali v takmer každom kúte Slovenska. Hoci operátor avizuje, že problém by sa mal týkať 4G siete, pričom problémy súvisia s plánovanými prácami, niektorí zákazníci uviedli, že dostupná nebola ani služba 5G, či dokonca bezplatná linka operátora.

Orange vo svojom najnovšom príspevku na sociálnej sieti Facebook vyzval svojich zákazníkov, aby na svojich zariadeniach na 10 sekúnd zapli letový režim a následne ho znovu vypli, sľubujúc, že intenzívne pracujú na odstránení problému.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú