Aj v dobe, keď si čoraz viac Slovákov vybavuje pôžičky prostredníctvom internetu či mobilných aplikácií, je tu stále množstvo takých, ktorí si vyžadujú kamenné prevádzky. Existenciu pobočky finančnej inštitúcie ako jeden z pilierov jej dôveryhodnosti uvádza v prieskume 43 % opýtaných. Informovala o tom spoločnosť Home Credit na základe ich prieskumu, ktorý v septembri uskutočnila agentúra Perfect Crowd na vzorke 800 respondentov od 18 do 60 rokov, ktorí mali skúsenosť s pôžičkou.

Nejde ani tak o možnosť vybaviť si pôžičku na pobočke, keďže pre väčšinu je už preferované online riešenie, ako o možnosť ísť si niekam po radu, keď sa náhodou niečo nepodarí alebo sa vyskytnú nejaké komplikácie,“ približuje riaditeľ divízie produkty a marketing zo spoločnosti Milan Cáder. V súčasnosti však množstvo spoločností presúva svoje aktivity na internet a kamenných pobočiek sa postupne zbavujú.

Viaceré veľké banky výrazne znižujú počet svojich pobočiek, avšak žiadna z tých, ktoré ich mali, ich nezrušila úplne. Skúsenosti z pôsobenia firmy ukazujú, že ešte pred niekoľkými rokmi väčšinu úverov poskytovali telefonicky a prostredníctvom obchodných partnerov. Dnes ponúkajú produkty plne online vrátane konsolidácie pôžičiek a množstvo klientov si spravuje svoje finančné produkty v mobilnej aplikácii.

Spoločnosť v najbližších týždňoch rozšíri svoju pobočkovú sieť. K súčasne existujúcim 11 pobočkám v SR pribudnú čoskoro ďalšie štyri, v marci v Michalovciach a Prievidzi, v apríli v Lučenci a v máji v Nových Zámkoch. Svoju pobočkovú sieť rozbieha aj v Česku, kde v blízkej dobe otvorí prvé pobočky v Ostrave a Opave, o mesiac potom v Olomouci a Zlíne.

Na Slovensku, kde tento rok otvárame ďalšie pobočky, máme takmer desaťročné skúsenosti. Výsledky nám ukazujú, že niektorí klienti uprednostňujú osobný kontakt a opakovane sa vracajú do pobočiek. Každá pobočka obslúži približne 500 klientov mesačne. Naše pobočky sú na dostupných miestach, otvárame ich zväčša v obchodných centrách,“ dodáva Cáder.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú