Reklamy pribudnú do obsahu ďalšej globálne známej streamovacej služby. Ako informuje Digiday, kroky na predstavenie lacnejšej verzie bez reklám aktuálne vyvíja Apple TV+, ktoré sa s ich zavedením plánuje poponáhľať. Spoločnosť s plánom cieli už na budúci rok a jedna z možností je, že Apple TV+ s reklamami môže byť dostupné úplne zadarmo.
Už teraz patrí k najlacnejším
Zástupcovia Apple sa v súčasnosti stretávajú s mediálnymi agentúrami a hovoria o možnosti implementácie reklám do ich streamovacej platformy. Podľa viacerých zdrojov chce spoločnosť reklamy do obsahu implementovať čo najrýchlejšie, podmienkou však je, aby reklama nijak neovplyvnila existujúcu základňu predplatiteľov.
Apple TV+ s predplatným 5 € na mesiac a 3-mesačnou skúšobnou dobou zadarmo pre nových majiteľov vybraných zariadení Apple už teraz patrí k najlacnejším globálnym platformám. Pravdou však je, že služba sa obsahovou ponukou s ďalšími veľkými hráčmi nemôže porovnávať a ponúka doslova iba desiatky titulov.
Apple TV+ preto spolieha skôr na kvalitu a v tomto prípade nejde len o prázdny reklamný slogan. Obsah služby patrí k najoceňovanejšiemu spomedzi všetkých platforiem, čo dokázalo aj tohtoročné udeľovanie Emmy.
Vzhľadom na nízku cenu súčasného predplatného je preto otázkou, akú cenovku by malo mať lacnejšie predplatné s reklamami. Reálnou možnosťou podľa odborníkov môže byť aj predstavenie verzie s reklamami úplne zadarmo. Podľa odborníkov by takýto krok dával zmysel, predovšetkým vzhľadom na aktuálnu nízku cenu služby a relatívne malý ponúkaný obsah.
Analytik dodáva, že bezplatnou verziou s reklamami by Apple dalo do pozornosti svoju tvorbu širokému diváckemu publiku, čím by si mohlo pripraviť pôdu na ďalšiu expanziu. Bonusom by zároveň bol dodatočný príjem za odvysielané reklamy.
Došli predplatitelia, hľadajú sa alternatívy
Reklamy tak v krátkom čase pribudnú do ďalšej veľkej streamovacej služby. Plány za lacnejšie predplatné s reklamou predstavili Disney+ aj Netflix, HBO Max už na vybraných trhoch s takýmto predplatným funguje.
Prečítaj si aj
Netflix s reklamami má prvý veľký problém. Lacnejšie predplatné prináša háčik
Dôvodov na zavedenie reklamného obsahu je viacero, k najvýraznejším faktorom patrí skutočnosť, že streamovacie služby už na veľkých trhoch vyčerpali možnosti osloviť nových platiacich zákazníkov a začali stagnovať. Nižšou cenou sa preto snažia osloviť ďalšie publikum a chcú tak spraviť v čo najkratšom čase.
Nie je sa čomu čudovať. Analytici napríklad odhadujú, že Netflix lacnejším predplatným s reklamou môže zisky len za prvý rok navýšiť približne o miliardu dolárov a má potenciál získať 60 až 100 miliónov nových predplatiteľov.
Reklamy v obsahu streamovacích služieb sa tak čoskoro stanú realitou. Najskôr na veľkých zahraničných trhoch, neskôr aj v menších krajinách vrátane Slovenska, čo vo svojich plánoch nepriamo potvrdilo aj Disney+.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Čistky v STVR pokračujú. Nové vedenie zrušilo ďalšie relácie
PRIPOMIENKA KVÍZ: Málo ľudí ho dá na 100 %. Tieto filmy by si mal spoznať podľa jedinej fotografie
VIDEO: Kultový horor sa vracia vo veľkom štýle. Trailer ukazuje nebezpečný kult aj návrat milovanej postavy
VIDEO: Netflix ulovil veľrybu. Tvorca Peaky Blinders ukázal svoj nový seriál, dorazí už čoskoro
Film o Putinovi rozvíril vášne. „Strach som nemal,“ priznal hviezdny herec, ktorý stvárnil kontroverzného politika
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Medveď zaútočil na muža pri Prievidzi: Zraneného previezli do nemocnice
Armáda v najvyššej pohotovosti: Poľsko hlási narušenie vzdušného priestoru
MIMORIADNE: Dramatický incident v bratislavskom obchodnom centre. Muža napadli elektrickým paralyzérom
„Budú mať otvorené ústa ešte dva týždne.“ Fico posiela z Číny štipľavý odkaz, opozíciu pozýva na návštevu
Realitný expert: Slováci veľakrát sedia 30 rokov na zlatom vajci, pritom nehnuteľnosti ponúkajú toľko príležitostí
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- BMW to myslí naozaj vážne. Už čoskoro spustí sériovu výrobu odpísaného pohonu áut
- Dorazila spása letectva. Prelomový motor neprodukuje emisie a efektivitou preráža všetky rekordy
- Vybabral s Rusmi a tí sa nestihli čudovať. Vojak unikol z obkľúčenia ako z vojenského sci-fi filmu
- Volkswagen priznal veľký omyl. Ich elektromobily boli „chladničky na kolesách“, prídu radikálne zmeny
- Akčný film s Jasonom Stathamom konečne dorazil online. Mrzačí v ňom mafiu stavbárskym kladivom
-
- Ochráni kontinent pred Rusmi aj CO₂. Európa má v rukách tajnú zbraň, odborníci zvažujú jej nasadenie
- Nemajú proti nej šancu. F-16 dostane desivú zbraň, ktorá môže zachrániť Ukrajinu
- Vybabral s Rusmi a tí sa nestihli čudovať. Vojak unikol z obkľúčenia ako z vojenského sci-fi filmu
- BMW to myslí naozaj vážne. Už čoskoro spustí sériovu výrobu odpísaného pohonu áut
- Známy slovenský operátor odomkol tri platené stanice. Sú zadarmo pre všetkých počas celého septembra
-
- AKTUÁLNE: Na Slovensku končia tri obľúbené české stanice. Toto je ich náhrada
- Ochráni kontinent pred Rusmi aj CO₂. Európa má v rukách tajnú zbraň, odborníci zvažujú jej nasadenie
- Nemajú proti nej šancu. F-16 dostane desivú zbraň, ktorá môže zachrániť Ukrajinu
- Sylvester Stallone ako mafián aj veľký hit Netflixu. TOP 14 noviniek na streamovacích službách v septembri
- Najväčší problém elektromobilov rozpustili ako cukrovú vatu. Vedci ukázali riešenie, ktoré všetko zmení
Oficiálne závery sú vonku. SAV potvrdzuje bezpečné množstvá DNA v dávke
Putin a Si Ťin-pching sa rozprávali o nesmrteľnosti. Chcú sa dožiť 150 rokov, televízia zvuk vypla
Fico to povedal Putinovi jasne: Slovensko má s ruskými energiami jasný plán, spomenul aj USA
Známy podvod opäť terorizuje celé Slovensko. Podvodníci chcú pripraviť ľudí o úspory zákerným spôsobom
Populárna športová TV aj filmová špecialita. Slovenská služba sprístupnila zákazníkom prémiové kanály
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP