Reklamy pribudnú do obsahu ďalšej globálne známej streamovacej služby. Ako informuje Digiday, kroky na predstavenie lacnejšej verzie bez reklám aktuálne vyvíja Apple TV+, ktoré sa s ich zavedením plánuje poponáhľať. Spoločnosť s plánom cieli už na budúci rok a jedna z možností je, že Apple TV+ s reklamami môže byť dostupné úplne zadarmo.
Už teraz patrí k najlacnejším
Zástupcovia Apple sa v súčasnosti stretávajú s mediálnymi agentúrami a hovoria o možnosti implementácie reklám do ich streamovacej platformy. Podľa viacerých zdrojov chce spoločnosť reklamy do obsahu implementovať čo najrýchlejšie, podmienkou však je, aby reklama nijak neovplyvnila existujúcu základňu predplatiteľov.
Apple TV+ s predplatným 5 € na mesiac a 3-mesačnou skúšobnou dobou zadarmo pre nových majiteľov vybraných zariadení Apple už teraz patrí k najlacnejším globálnym platformám. Pravdou však je, že služba sa obsahovou ponukou s ďalšími veľkými hráčmi nemôže porovnávať a ponúka doslova iba desiatky titulov.
Apple TV+ preto spolieha skôr na kvalitu a v tomto prípade nejde len o prázdny reklamný slogan. Obsah služby patrí k najoceňovanejšiemu spomedzi všetkých platforiem, čo dokázalo aj tohtoročné udeľovanie Emmy.
Vzhľadom na nízku cenu súčasného predplatného je preto otázkou, akú cenovku by malo mať lacnejšie predplatné s reklamami. Reálnou možnosťou podľa odborníkov môže byť aj predstavenie verzie s reklamami úplne zadarmo. Podľa odborníkov by takýto krok dával zmysel, predovšetkým vzhľadom na aktuálnu nízku cenu služby a relatívne malý ponúkaný obsah.
Analytik dodáva, že bezplatnou verziou s reklamami by Apple dalo do pozornosti svoju tvorbu širokému diváckemu publiku, čím by si mohlo pripraviť pôdu na ďalšiu expanziu. Bonusom by zároveň bol dodatočný príjem za odvysielané reklamy.
Došli predplatitelia, hľadajú sa alternatívy
Reklamy tak v krátkom čase pribudnú do ďalšej veľkej streamovacej služby. Plány za lacnejšie predplatné s reklamou predstavili Disney+ aj Netflix, HBO Max už na vybraných trhoch s takýmto predplatným funguje.
Prečítaj si aj
Netflix s reklamami má prvý veľký problém. Lacnejšie predplatné prináša háčik
Dôvodov na zavedenie reklamného obsahu je viacero, k najvýraznejším faktorom patrí skutočnosť, že streamovacie služby už na veľkých trhoch vyčerpali možnosti osloviť nových platiacich zákazníkov a začali stagnovať. Nižšou cenou sa preto snažia osloviť ďalšie publikum a chcú tak spraviť v čo najkratšom čase.
Nie je sa čomu čudovať. Analytici napríklad odhadujú, že Netflix lacnejším predplatným s reklamou môže zisky len za prvý rok navýšiť približne o miliardu dolárov a má potenciál získať 60 až 100 miliónov nových predplatiteľov.
Reklamy v obsahu streamovacích služieb sa tak čoskoro stanú realitou. Najskôr na veľkých zahraničných trhoch, neskôr aj v menších krajinách vrátane Slovenska, čo vo svojich plánoch nepriamo potvrdilo aj Disney+.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Všetci hovoria o Avengeroch. Vrcholom MCU môže byť úplne iný film
Filmová senzácia tohto roka už je dostupná online. Aj s prekvapením
Netflix predstavil najhorší film roka. Akčná novinka je všetkým na smiech, službe to vadiť nemusí
Svet zasiahla smutná správa. Zomrel legendárny herec a hlas známej postavy z GTA
Nečakané problémy The Last of Us. Kľúčová postava odchádza v najmenej vhodnom čase
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Aktuálne: Z liečebne utiekol nebezpečný muž. Polícia žiada, aby sa ho ľudia nesnažili zadržať
Generácia Z valcuje pracovný trh: Slovenskí zamestnávatelia priznávajú, že na takýchto ľudí neboli pripravení
Odhalili 4 800 rokov staré tajomstvo: Vedci prečítali DNA muža zo starovekého Egypta
80 % Slovákov skončí hneď na začiatku. Vieš, kedy začala 1. svetová vojna a kedy Kolumbus dorazil do Ameriky? (KVÍZ)
Štát pošle takmer 200 € automaticky: Rodičia malých školákov si prilepšia
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Začala sa neviditeľná vojna o suroviny. Štyri veľmoci spustili tajný plán, aby odstavili Čínu
- Uzavreli kvôli nemu Bratislavu a v Holíči postavili pancierový vlak. Akčný film so slovenskými koreňmi má prvý trailer
- Veľký operátor bije na poplach: Ak dostaneš takúto správu, rovno ju vymaž. Môžeš prísť o peniaze
- Vymenil som svoje smart hodinky za „Čínu“ a ostal som zarazený. Najväčší predsudok Slovákov je dávno preč
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Začala sa neviditeľná vojna o suroviny. Štyri veľmoci spustili tajný plán, aby odstavili Čínu
- Uzavreli kvôli nemu Bratislavu a v Holíči postavili pancierový vlak. Akčný film so slovenskými koreňmi má prvý trailer
- Veľký operátor bije na poplach: Ak dostaneš takúto správu, rovno ju vymaž. Môžeš prísť o peniaze
- Vymenil som svoje smart hodinky za „Čínu“ a ostal som zarazený. Najväčší predsudok Slovákov je dávno preč
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Vedci našli skrytý trik, ako obnoviť zrak. Takéto niečo by ti nikdy nenapadlo
- Celý život triedila plasty. Žena neverila vlastným očiam, keď pomocou AirTagu zistila, kde končia
- Lacný ako Fabia, výkonný ako Porsche. Známa značka spustila predaj auta s dojazdom 2 000 km
- Stáročia stará záhada má jasnú odpoveď. Vo vnútri Mesiaca našli veľké prekvapenie
Slovenská vláda chce AI pod kontrolou. Vymenovala vlastného splnomocnenca
Po veľkom výpadku sa Praha opäť rozsvietila. Chaos však zanechal následky
ZSSK čelí kritike: Tisíce študentov prichádzajú o nárok na bezplatnú dopravu
Na toto sme čakali. Banku zmeníš aj z obývačky. Nový systém je spustený
Vláda urobila poriadok s online zmluvami. Nový zákon ochráni spotrebiteľov
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP