Aktualizované 26. januára: Na Slovensko už o pár dní dorazí nová globálna streamovacia služba SkyShowtime. Potvrdili sa tak staršie informácie o tom, že nová videotéka bude na Slovensku spustená vo februári.

Pôvodne mala služba v našom regióne štartovať na jeseň minulého roka, príchod však o niekoľko mesiacov odložila. Napokon na Slovensku a v susedných krajinách bude spustená v utorok 14. februára.

Streamovanie snov?

SkyShowtime v úvodnej e-mailovej správe sľubuje „streamovanie snov“ a viac než 10-tisíc hodín atraktívneho obsahu. Služba sa bude opierať o obsah veľkých filmových štúdií ako Universal Pictures, Dreamworks, Sky Studios, Paramount či Peacock. Okrem iných ponúkne napríklad známe filmové série ako Mission: Impossible, Top Gun, Rýchlo a zbesilo, ako i desiatky seriálov.

SkyShowtime

V zámorí služba v podobe, v akej prichádza ku nám, dostupná nie je a pozostáva z dvoch separátnych platforiem Paramount+ a Peacock. V Európe však dvojica streamovacích služieb spája sily a je pripravená konkurovať Netflixu a ďalším svetovým videotékam v podobe jednej služby.

Prichádzajúca platforma si predplatiteľov bude okrem zaujímavého obsahu chcieť získať aj lokalizáciou. Dostupná bude v slovenčine, aj keď titulov s tuzemským dabingom bude v službe málo. Dôraz bude pri dabingu kladený predovšetkým na češtinu.

Cenu predplatného zatiaľ služba nepribližuje, s veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať medzi 4,99 € až 6,99 €, za ktoré je služba dostupná v Portugalsku a ďalších európskych krajinách. Výška predplatného však bude s istotou atraktívna, zástupcovia služby opakovane prehlásili, že chcú podliezť konkurenciu a prilákať predplatiteľov práve na nízku cenu.

Nebude to ideálne

Obsah bude dostupný vo FullHD rozlíšení, 4K obsah SkyShowtime pri štarte neponúkne. Rovnako pri spustení nebudú podporované ani zvukové formáty Dolby Atmos a Dolby Vision, k dispozícii bude iba klasické stereo.

Na jednom účte bude možné vytvoriť 5 používateľských profilov, podporované bude súbežné sledovanie na 3 zariadeniach. Sklamaní môžu zostať používatelia na niektorých televízoroch či herných konzolách – služba podľa našich informácií zatiaľ nedisponuje aplikáciou pre herné konzoly ani pre televízory Samsung, aj keď v druhom prípade už je aplikácia aspoň vo vývoji.

Aktualizované 4. novembra: Streamovacia služba SkyShowtime dorazí na Slovensko vo februári budúceho roka. Informujú o tom zástupcovia služby v tlačovej správe. Potvrdzujú, že vo februári 2023 bude SkyShowtime spustené aj v Českej republike, Poľsku, Maďarsku a ďalších krajinách.

Presný dátum bude upresnený 14. decembra, spoločne s ním sa dozvieme aj cenu predplatného, ktorá nateraz zostáva tajomstvom. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať medzi 4,99 € až 6,99 €, za ktoré je služba dostupná v Portugalsku a ďalších európskych krajinách.

Nová streamovacia služba predstaví viac než 10-tisíc hodín obsahu, opierať sa bude predovšetkým o tvorbu filmových štúdií Universal, Dreamworks či Paramount, ako aj seriály z produkcie Showtime a Sky. Služba tiež bude spoliehať na vlastnú exkluzívnu tvorbu, jej domovom sa stanú filmové série ako Top Gun, Mission: Impossible či Rýchlo a zbesilo.

SkyShowtime

SkyShowtime bude v pomerne krátkom čase už tretím novým globálnym hráčom s televíznym obsahom, ktorý príde na Slovensko. Počas tohto roka boli u nás predstavené platformy HBO Max a Disney+,

Pôvodný článok: Streamovacia služba SkyShowtime tento rok na Slovensko nepríde, hoci to bolo pôvodne avizované. Nová platforma mala ambície štartovať na Slovensku a v celkovo 22 európskych krajinách ešte počas tohto roka, nakoniec sa však jej príchod o niečo oneskorí.

SkyShowtime bude dostupný ako cez webové prehliadače, tak aj cez systémy Android, iOS či tvOS. Služba rovnako avizuje zaradenie do ponúk operátorov. Veľkou otázkou nateraz zostáva aj lokalizácia obsahu, podľa riaditeľa spoločnosti budú aplikácia a obsah služby dostupné v 18 rôznych jazykoch. Chýbať by medzi nimi nemala ani slovenčina.

Tisícky hodín obsahu

Streamovacia platforma ponúkne obsah dvojice najstarších hollywoodskych filmových gigantov v podobe Paramount Pictures a Universal Pictures. Na trhu Severnej Ameriky obe spoločnosti svoje služby prevádzkujú oddelene, v boji o európskeho zákazníka však spájajú sily a chcú konkurovať tuzemským lídrom v podobe Netflixu, HBO či Disney+.

Služba ponúkne vyše 10 000 hodín obsahu, ktorý bude zahŕňať originálne série od NBCUniversal, Sky a ViacomCBS, vrátane titulov od Showtime, Nickleodon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Picture a Peacock.

Dvojica štúdií pod sebou zhromažďuje silné filmové značky a množstvo hollywoodskych blockbusterov. Patria medzi ne napríklad série Jurský park, Rýchlo a zbesilo, Mission: Impossible, Top Gun, Tiché miesto alebo Transformers. Služba však produkuje aj silný vlastný obsah, globálny úspech tento rok slávila napríklad s akčnou sci-fi sériou Halo.

Obsahovou ponukou sa novinka bude snažiť vyhovieť všetkým divákom rôznych vekových kategórií a na svoje si tak prídu nielen rodiny s deťmi, ale aj fanúšikovia dokumentov a ďalších televíznych žánrov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú