Netflix na Štedrý deň svojich predplatiteľov potešil hviezdne obsadenou filmovou novinkou Don’t Look Up, v ktorej si okrem Leonarda DiCapria zahrala aj ďalšia herecká smotánka Hollywoodu.

Satirická komédia predstavujúca dvojicu vedcov, ktorým sa nedarí politikov ani médiá presvedčiť o prichádzajúcom konci života na Zemi, ešte pred premiérou od kritikov schytala až prekvapivo zlé hodnotenia.

TMDB

Búrlivú diskusiu po zaradení do knižnice služby vyvolala aj medzi samotnými divákmi. Kým jedna skupina Don’t Look Up velebila za trefné zobrazenie pálčivých spoločenských tém, druhá hovorila o premrhanom potenciáli s prepálenou dĺžkou.

Čítal si už? 
Videli sme filmovú udalosť roka na Netflixe. Aká je komédia s DiCapriom?

Bez ohľadu na to, čo si kto o filme myslí, má však Netflix dôvod na radosť. Filmová novinka je totiž podľa portálu Movie Web tretím najsledovanejším filmom v histórii Netflixu a pravdepodobne pôjde ešte vyššie. Tretie miesto v rebríčku najsledovanejších filmov služby Don’t Look Up dosiahol už 11 dní po premiére, Netflix svoje štatistiky však uzatvára až po prvých 28 dňoch.

Doposiaľ predplatitelia Netflixu sledovaním filmu strávili viac ako 263 miliónov hodín, vďaka ktorým Don’t Look Up predbehol napríklad filmy Extraction (231 miliónov) a Irishman (bezmála 215 miliónov hodín).

V kinách mohlo byť všetko inak

Druhé miesto v rebríčku v tejto chvíli patrí postapokalyptickej snímke Bird Box so Sandrou Bullock (282 miliónov sledovaných hodín), na čele sa iba nedávno usadila akčná komédia Red Notice, ktorá za úspech vďačí predovšetkým atraktívnemu hereckému obsadeniu. Jej sledovaním diváci za prvých 28 dní strávili 364 miliónov hodín.

Z Don’t Look Up sa tak aj napriek protichodnému prijatiu vykľul ďalší veľký filmový hit, Screenrant však upozorňuje, že za úspech v tomto prípade okrem hviezdnych hereckých mien môže práve skutočnosť, že film mal premiéru v rámci streamovacej platformy.

Ak by totiž išiel do kín, stretol by sa v nich s Matrix: Resurrections a novým Spider-Manom, v spoločnosti ktorých by takmer určite pohorel. S istotou to síce predpovedať nemožno, rozhodne by ale nezaujal také veľké publikum ako práve na Netflixe.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú