Vyzerá to tak, že univerzum najznámejšieho čarodejníka na svete sa dočká rozšírenia. Značka Wizarding World bola totiž zverená do opatery samotnému prezidentovi Warner Bros, Tomovi Ascheimovi, informoval portál The Wrap.

Deadline priniesol informácie, že Ascheim sa od včera zodpovedá Ann Sarnoff, šéfke WarnerMedia a Networks Group. Na svoje plecia tak berie zodpovednosť za značku, súčasťou ktorej je napríklad tematický zábavný park alebo výletné miesta. Jednou z jeho úloh je aj postupné rozširovanie hodnoty Wizarding World.

Okrem vízie postupného rozširovania univerza točiaceho sa okolo najpopulárnejšieho čarodejníka všetkých čias nie sú zatiaľ známe žiadne konkrétne plány týkajúce sa budúcnosti. Sarnoff sa vyjadrila, že značka Wizarding World a Harry Potter sa stala zbožňovanou súčasťou života miliónov ľudí a novým manažmentom chcú ukázať ohromnú dôležitosť tejto značky pre Warner Bros.

Je to už takmer 20 rokov, odkedy sa na striebornom plátne poprvýkrát objavil chlapec s jazvou na čele. Okolo malého čarodejníka menom Harry Potter sa vytvorila obrovská základňa fanúšikov. O popularite značky svedčí aj príjem z ôsmych vyprodukovaných filmov v hodnote takmer 8 miliárd dolárov.

Rozširovanie univerza začalo už v roku 2016 trilógiou s názvom Fantastické zvery, ktorá bola postavená ešte pred udalosti z hlavných filmov Harryho Pottera. Aj keď z finančného hľadiska šlo o jednoznačný úspech (prvý diel zarobil globálne vyše 800 miliónov), ďalšia epizóda už takým ternom nebola. Posledný vydaný počin série s podtitulom Zločiny Grindelwalda zaznamenal historický najnižší predaj lístkov z celej „série“.

Vlnu kontroverzných ohlasov vyvolalo obsadenie Johnyho Deppa ako temného čarodejníka Gellerta Grindelwada. Uvedenie tretieho snímku z trilógie je naplánované na rok 2022 a pozície Grindelwada by sa mal tentokrát zhostiť Mads Mikkelsen.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú