Jeden z najväčších nápojových gigantov oznámil významnú akvizíciu so spoločnosťou SodaStream, ktorú odkúpil v minulom roku za 3,2 miliardy dolárov. Po takmer roku sa ukázali výsledky ich spolupráce, ktorou je teraz nová hydratačná platforma pre zákazníkov, ktorí si budú môcť čerstvý nápoj vychutnať priamo zo svojej fľaše. Čapovanie nápojov v automate bez plastových fliaš má predstavovať ekologickejšiu budúcnosť, ktorej súčasťou chce byť aj Pepsi a SodaStream. 

Spoločnosť PepsiCo dokončila odkúpenie SodaStream v máji minulého roka, čím pokračuje vo svojom programe Beyond the Bottle, ktorým chce prispieť k zníženiu produkcie nápojov v plastových fľašiach. Týmto spojením si Pepsi upevnila svoju pozíciu na trhu, kde vďaka SodaStream teraz ponúka inovatívne riešenie pre nákup nápojov, informovala spoločnosť na oficiálnej stránke. Je ním nový automat na čapovanie ochutených nápojov, ktoré si však zákazníci neodnesú v plaste, ale vo svojej vlastnej fľaši.

Na budúcnosť bez plastov myslí čoraz viac aj Pepsi

Svet zamorený plastovým odpadom sa začal vydávať tým správnym smerom. Aktuálne trendy nasledujú mnohé známe značky a mená, ktoré sa snažia presadiť ekologickejšie riešenia, aby znížili hrozivý dopad plastov na životné prostredie. K týmto spoločnostiam sa teraz pridáva aj Pepsi, ktorá patrí medzi jedných z najväčších producentov plastového odpadu na svete. Zmenšiť používanie plastových fliaš bude chcieť nový automat, ktorý vznikol po akvizícii so spoločnosťou SodaStream.

Nenechaj si ujsť
Táto firma chce z nočnej oblohy vytvoriť reklamný priestor. Má aj prvého klienta

Novinka by mala obsadiť pracoviská a školy, kde si budú môcť ľudia načapovať svoj obľúbený nápoj do vlastnej fľaše, vďaka čomu sa každoročne ušetrí obrovské množstvo PET fliaš. Pepsi prinesie na výber hneď niekoľko možností, aby si tak každý mohol prispôsobiť svoj nápoj podľa vlastnej chuti. Dostupných bude niekoľko sviežich ovocných a citrusových príchutí, pri ktorých bude možné zvoliť aj intenzitu osladenia. Navyše budú dostupné aj rôzne stupne nasýtenia, od neperlivého nápoja, cez jemne perlivý, až po perlivý nápoj. Okrem veľkého automatu bude dostupná aj jeho menšia verzia.

V ponuke ale paradoxne nenájdeme klasickú Pepsi Colu či ďalšie známe nápoje z produkcie tejto firmy. Miesto toho ale bude môcť automat využiť aj čistú filtrovanú vodu, aby bol hydratačný režim zákazníkov čo najzdravší. K monitorovaniu hydratácie pritom poslúži aj špeciálna aplikácia, ktorá s QR kódmi na vlastných fľašiach bude sledovať, koľko vody človek denne vypil, informoval Engadget.

Táto nová hydratačná platforma má odrážať aktuálne trendy vo svete, ktorý sa čoraz viac zameriava na život bez plastov. Zatiaľ ale nie je jasné, do ktorých krajín sa nový automat dostane, no rozhodne by ho mnohí uvítali aj v slovenských školách a nemocniciach.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú