Táto firma chce z nočnej oblohy vytvoriť reklamný priestor. Má aj prvého klienta

Ruská spoločnosť oznámila, že plánuje obsadiť oblohu. Na nočnej oblohe bude popri hviezdach Star Rocket zobrazovať aj prvú reklamu, ktorej zadávateľom je známy výrobca nápojov, Pepsi.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Celý projekt bude fungovať vďaka stovkám malých satelitov v tvare kocky, ktoré sa usporiadajú podľa pokynov umelej inteligencie a čoskoro budú zobrazovať aj prvú reklamu. Prvé správy o tomto novom type marketingu sa objavili ešte v januári tohto roka, informoval Futurism. Satelity budú odrážať slnečné svetlo späť na Zem aj v noci počas splnu, skorého rána, či za súmraku.

Systém chce na propagáciu svojho nápoja Adrenaline Rush využiť Pepsi, ktorá sa už so Star Rocket dohodla. Podľa informácií portálu Digital Trends je cena za 8 hodín vesmírnej reklamy až 20 000 €, no zatiaľ nie je jasné, ako bude reklama na orbite Zeme vyzerať. Pôvodne mali byť satelity do vesmíru vyslané v budúcom roku, no teraz sa hovorí až o roku 2021. Napriek netradičným spôsobom sa takýto typ reklamy stretáva tiež s veľkou kritikou.

Zdroj: Futurism, Digital Trends

Zdieľaj
O autorovi
Matúš Mitro
Milovník nových technológií, obzvlášť tých zo sveta smartfónov, ktoré mu učarovali už poriadne dávno. Má rád dobrú hudbu, nepohrdne kvalitným filmom, ale ani debatou o rôznych inováciách.