Čínsky gigant Xiaomi sa stal svetovou jednotkou v segmente nositeľných zariadení. Počtom predaných kusov či podielom na trhu je ďaleko pred konkurenciou.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Dovolíme si tvrdiť, že Xiaomi započalo súboj s konkurenciou na poli nositeľných zariadení predstavením Mi Band náramku. Ten sa behom krátkej doby stal nesmierne populárny. Prvý Mi Band náramok prišiel s veľmi lákavou cenovkou a zaujímavými smart funkciami. Žiaľ, absencia displeja mnohých od tohoto náramku odradzovala, preto malo Xiaomi jasný cieľ, prísť s lacným zariadením, ktoré ponúkne podobné funkcie a tie sa budú dať zobrazovať na displeji.

Mi Band 2 snáď predčil očakávania aj samotného výrobcu a stal sa najpopulárnejším nositeľným zariadením doposiaľ. Aj napriek drobným nedostatkom, ako napríklad horšia čitateľnosť displeja, bol a ešte aj stále je veľmi obľúbený. No Xiaomi prišlo s treťou verziou Mi Band, teda s Mi Bandom 3. Ten posunul funkcie náramku na ešte vyššiu úroveň. Bolo pridaných omnoho viac funkcií, jemnejší dotykový displej a taktiež prišla aj verzia s NFC, pomocou ktorej je možné platiť namiesto platobnej karty.

Gepostet von Mi am Dienstag, 4. Dezember 2018

Aj vďaka týmto úspešným zariadeniam predaje Xiaomi medziročne vzrástli o neuveriteľných 90.9 %. Ich súčasný podiel na trhu v tomto segmente tvorí 21.5 %. Na druhom mieste za Xiaomi sa nachádza Apple s podielom 13.1 %. Apple na druhú priečku vystrelil úspech ich slúchadiel AirPods.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
40%
Páči sa mi to
40%
Chcem to
0%
Mám to
20%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
0%
O autorovi
Mário Šimovič
Som mladý chalan, predovšetkým sa venujem aplikovanej informatike a programovaniu, ale taktiež sa zaujímam o technické novinky zo sveta a hudbu. Takisto rád skúšam nové zariadenia a značky z čínskeho trhu.