Teraz čítate
Xiaomi bude pri medzinárodnej expanzii veľmi opatrné


Expanzia spoločnosti Xiaomi mimo Číny je často diskutovanou témou. Kým my netrpezlivo čakáme na príchod do Európy, výrobca momentálne vo veľkom pôsobí iba na čínskom a indickom trhu. Podľa Lei Juna bude potrebná opatrnosť, aby spoločnosť neskončila ako LeEco.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

„Chce to čas a zdroje, aby sme boli pripravení pre vstup na nový trh kvôli odlišným kultúram, právnemu a obchodnému prostrediu. Unáhlená expanzia nás môže dostať do mnohých problémov.“ – povedal Lei Jun. Xiaomi začalo rozširovať svoje obzory v roku 2014 vstupom na indický trh. Tento vstup bol nakoniec veľmi úspešný a výrobca z neho profituje. Iba za dva roky sa mu podarilo dostať medzi top 5 značiek v Indii.

xiaomizdroj fotografie: Gizmochina

nenechaj si ujsť
Aj tenisky môžu mať „Intel inside“. Asi ťa neprekvapí, kto také vyrobil

„India je dobrým príkladom pre expanziu do iných krajín. Xiaomi začne od okolitých trhov a bude pokračovať na západ.“ Lei Jun chce byť opatrný najmä kvôli situácii, do ktorej sa dostalo čínske LeEco. Táto mladá, no úspešná spoločnosť spravila unáhlené rozhodnutie expandovať do Indie a minula veľa peňazí pre získanie popularity na indickom trhu. Veríme, že Xiaomi bude múdrejšie a medzinárodná expanzia mu pôjde presne podľa plánov.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
25%
Páči sa mi to
63%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
13%
Neznášam to
0%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent strednej školy so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Vo voľnom čase rád píšem články, pozerám seriály a tiež bicyklujem. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.