Expanzia spolo?nosti Xiaomi mimo ?íny je ?asto diskutovanou témou. Kým my netrpezlivo ?akáme na príchod do Európy, výrobca momentálne vo ve?kom pôsobí iba na ?ínskom a indickom trhu. Pod?a Lei Juna bude potrebná opatrnos?, aby spolo?nos? neskon?ila ako LeEco.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

?Chce to ?as a zdroje, aby sme boli pripravení pre vstup na nový trh kvôli odli?ným kultúram, právnemu a obchodnému prostrediu. Unáhlená expanzia nás mô?e dosta? do mnohých problémov.? ? povedal Lei Jun. Xiaomi za?alo roz?irova? svoje obzory v roku 2014 vstupom na indický trh. Tento vstup bol nakoniec ve?mi úspe?ný a výrobca z neho profituje. Iba za dva roky sa mu podarilo dosta? medzi top 5 zna?iek v Indii.

xiaomizdroj fotografie: Gizmochina

nenechaj si ujs?
Aj tenisky mô?u ma? ?Intel inside?. Asi ?a neprekvapí, kto také vyrobil

?India je dobrým príkladom pre expanziu do iných krajín. Xiaomi za?ne od okolitých trhov a bude pokra?ova? na západ.? Lei Jun chce by? opatrný najmä kvôli situácii, do ktorej sa dostalo ?ínske LeEco. Táto mladá, no úspe?ná spolo?nos? spravila unáhlené rozhodnutie expandova? do Indie a minula ve?a pe?azí pre získanie popularity na indickom trhu. Veríme, ?e Xiaomi bude múdrej?ie a medzinárodná expanzia mu pôjde presne pod?a plánov.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
25%
Páči sa mi to
63%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
13%
Neznášam to
0%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.