Expanzia spoločnosti Xiaomi mimo Číny je často diskutovanou témou. Kým my netrpezlivo čakáme na príchod do Európy, výrobca momentálne vo veľkom pôsobí iba na čínskom a indickom trhu. Podľa Lei Juna bude potrebná opatrnosť, aby spoločnosť neskončila ako LeEco.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

„Chce to čas a zdroje, aby sme boli pripravení pre vstup na nový trh kvôli odlišným kultúram, právnemu a obchodnému prostrediu. Unáhlená expanzia nás môže dostať do mnohých problémov.“ – povedal Lei Jun. Xiaomi začalo rozširovať svoje obzory v roku 2014 vstupom na indický trh. Tento vstup bol nakoniec veľmi úspešný a výrobca z neho profituje. Iba za dva roky sa mu podarilo dostať medzi top 5 značiek v Indii.

xiaomizdroj fotografie: Gizmochina

nenechaj si ujsť
Aj tenisky môžu mať „Intel inside“. Asi ťa neprekvapí, kto také vyrobil

„India je dobrým príkladom pre expanziu do iných krajín. Xiaomi začne od okolitých trhov a bude pokračovať na západ.“ Lei Jun chce byť opatrný najmä kvôli situácii, do ktorej sa dostalo čínske LeEco. Táto mladá, no úspešná spoločnosť spravila unáhlené rozhodnutie expandovať do Indie a minula veľa peňazí pre získanie popularity na indickom trhu. Veríme, že Xiaomi bude múdrejšie a medzinárodná expanzia mu pôjde presne podľa plánov.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
25%
Páči sa mi to
63%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
13%
Neznášam to
0%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.