Xiaomi na svoje stránky nahralo oficiálnu Apple reklamu na Memoji, aby spropagovalo svoju vlastnú funkciu Mimoji, ktorá ju priamo kopíruje. Podľa spoločnosti išlo o omyl, informuje MacRumors.
Čínsky gigant priniesol tento týždeň nové 3D avatary s názvom Mimoji, ktoré sa až náramne podobajú na Memoji od Apple. Napriek vyjadreniu Xiaomi, ktoré tvrdenia ohľadom kopírovania funkcie Applu vyvrátilo, si teraz spoločnosť poriadne zavarila, keď nahrala na svoje stránky reklamu na Memoji od Apple.
Reklama na Apple Music a Memoji bola nájdená na rôznych e-shopoch ako napríklad JD.com a Suning a obsahovala aj oficiálnu grafiku 3D avatarov Mimoji. Xiaomi však tvrdí, že nahratie reklamy bol omyl. Generálny riaditeľ Xiaomi pre vzťahy s verejnosťou, Xu Jieyun, povedal, že zamestnanci Xiaomi nahrali na stránky „nesprávny obsah“, píše Android Authority.

Prečítaj si aj
Xiaomi kopíruje Apple s ďaľšou známou funkciou. Vo svojich tvrdeniach to však popiera
Mimoji ponúka možnosť vytvorenia 3D avataru pomocou rozpoznávania tváre, a prispôsobiť si ho podľa svojich predstáv, presne ako Memoji.
Kopírovanie od Apple sa však s čínskym gigantom ťahá už dlho, spoločnosť napríklad minulý rok uviedla na Xiaomi Mi 8 takmer identický ekvivalent funkcie Animoji, ktorú Apple priniesol prvýkrát na iPhone X.
Novinky

ZAUJÍMAVÉ Druhá slovenská vesmírna družica je pripravená na svoju misiu. Vieme, kedy poletí a aká je jej úloha (+ďalšie detaily)

Útočníci získali prístup k vyše 500 miliónom telefónnych čísiel cez únik Facebooku. Bot ich potom predáva na Telegrame

Blíži sa historický moment: Poznáme mená a plán prvej súkromnej turistickej misie na ISS, poletí na krídlach SpaceX

Zrútenie 900-tonového rádioteleskopu Arecibo má možného vinníka, vyšetrovanie odhalilo vážne chyby
