Mortal Kombat

Brutálna séria Mortal Kombat bola odjakživa dokonalým titulom na domáce párty, ktorých účastníkmi sú mnohokrát ľudia s hernými zručnosťami hráčov objavujúcich sa v béčkových filmoch a seriáloch, ktorým stačí zbesilo stláčať náhodné tlačidlá.

GameFabrique

Mimo týchto ľudí si však hru dokážu užiť aj borci, ktorí presne vedia, čo robia a tvoju postavu zmlátia tromi setmi úderov, pričom mu nestihneš uštedriť ani len svoj univerzálny zdvihák z podrepu.

Pokiaľ však patríš do skupiny, ktorá sa nachádza niekde medzi bežnými ľuďmi a Mortal Kombat profíkmi, tak ťa okrem generickej kampane, spolu s niekoľkými novými inšpiráciami, ako rozštvrtiť človeka, nečaká nič svetoborné. Príbeh kampane je až príliš predvídateľný a pozostáva z niekoľkých desiatok súbojov, medzi ktorými sa občas objaví nejaká minihra na osvieženie.

Posledná, v poradí jedenásta časť, sa až príliš podobá na svojho predchodcu. Najväčší rozdiel je vo vylepšenej grafike a miernom spomalení pohybov, čím sa síce otvorila možnosť taktickejšieho prístupu, no aj tak je to málo na nastavenie cenovky 60 eur za úplne novú hru.

Steam

V septembri naviac uvidíme úplne nový diel s označením Mortal Kombat 1, v ktorom sa tvorcovia pokúsia priniesť návrat ku koreňom spolu s novinkami, ktoré sa vyskytli v posledných troch častiach a k tomu pribalia opäť o kúsok vyladenejší súbojový systém. Ak teda nie si hardcore fanúšikom série, úplne ti postačí pozrieť si na YouTube nové Fatality a ušetríš tak desiatky eur.

Call of Duty

Dôvodov pre zaradenie Call of Duty do zoznamu je viacero, ale ten hlavný je, že každoročne ponúka to isté za príšerne vysokú cenu. Nápady v kampani pre jedného hráča sú veľmi dobré, no nestihnú sa rozvinúť kvôli štvorhodinovej celkovej dĺžke, ako to bolo aj v prípade Black Ops: Cold War.

Activision

Misie v Hitmanovskom štýle dávali hráčom vydýchnuť od neustáleho kosenia nekončiacich hôrd nepriateľov a celý nápad s vyšetrovaním a rozhodnutiami by sa uživil aj v ďalších častiach. No samozrejme iba za predpokladu, že by autori do vývoja kampane naliali viac času, čo asi pri každoročnom vydaní novej časti nie je možné.

Najväčšia sila značky tak tkvie v multiplayerových režimoch, kde si zmeriaš sily proti ostatným hráčom, či zombie móde, ktorý ponuka kooperáciu v boji s nemŕtvymi. Problém je však v tom, že režimy pre viacerých hráčov sa od roku 2007 poriadne nevyvinuli a každoročne sa mení iba ponuka zbraní, predmetov a skinov.

Z pohľadu hrateľnosť sa séria posúva iba po malých krokoch a lenivosť pri tvorení nových prostredí vedie k recyklácii „obľúbených“ máp z predošlých častí. Okrem týchto chýb sa aj v dnešnej dobe objavujú cheateri, proti ktorým Activision stále nenašiel účinné zbrane.

Activision

Napriek všetkému zlému sa tvorcom vydaril projekt Warzone, v ktorom šikovne využili silnú značku a zakomponovali do nej fenomén týchto dní – battle royale. Pravidelné updaty zabezpečujú, že ťa hra neprestane baviť a navyše do nej nemusíš vraziť ani cent, na rozdiel od jej 70 a viac eurových veľkých bratov, kde dostaneš iba základ plný ďalších mikrotransakcii.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú