Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Tuzemská streamovacia služba Voyo, za ktorou stojí skupina Markíza, hlási pokorenie významného míľnika. Počet jeho predplatiteľov na Slovensku a v Českej republike prekročil 400-tisíc, čím sa podľa Markízy služba radí k popredným hráčom na našom trhu.

Vysokú popularitu Voyo si Markíza vysvetľuje kombináciou exkluzívneho obsahu, vysielania športových prenosov, bohatej ponuky titulov či možnosťou sledovať v predstihu lokálne televízne programy. Markíza zároveň približuje, že sledovaním Voyo trávia približne 12 hodín týždenne.

So 400-tisíc predplatiteľmi sa na Slovensku a Českej republike sa lokálna platforma nechce uspokojiť a naďalej plánuje rásť. Do roku 2026 chce pokoriť ambicióznu métu 1-milióna zákazníkov. V rozhovore pre FonTech.sk tento ciel potvrdil aj generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.

FonTech

Tento rok služba rozšírila svoje značky prémiového obsahu, okrem exkluzívnych Voyo Originálov tak predplatitelia v ponuke platformy nájdu tituly označené ako Voyo Špeciál, napríklad v podobe stand-up comedy špeciálov. Služba rovnako začala spoluprácu aj s najväčším slovenským telekomunikačným operátorom Slovak Telekom, s ktorým iba včera predstavili novú službu Voyo štart. K dispozícii je aj bezplatne.

Slovenská streamovacia platforma okrem nového obsahu plánuje pokračovať aj vo vysielaní športových prenosov z domácej Fortuna ligy, galavečerov MMA organizácií, tenisových turnajov ATP či hokejovej NHL. Súčasťou obsahovej ponuky je aj obsah televíznych športových staníc Nova Sport 1 a 2.

Známejšie než Netflix

Markíza v tlačovej správe zároveň uvádza, že Voyo je podľa prieskumov najznámejšou streamovacou službou na Slovensku a pokorilo v nich aj veľké svetové služby ako Netflix, Disney+ či HBO Max.

Výsledky majú vychádzať z kvantitatívneho online prieskumu zameraného na značku Voyo. Uskutočnila ho nezávislá agentúra 2muse v období od 19. augusta do 4. septembra 2022 na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa.

Ako si však služba v porovnaní s Netflixom a ďalšími gigantmi vedie aj v počte predplatiteľov známe nie je. Žiadna zo svetových platforiem sa s presnými číslami oficiálne nedelí. Rovnako nie je známe, či Markíza do oficiálneho počtu predplatiteľov radí aj zákazníkov, ktorí službu dostali zadarmo, napríklad ku svojmu paušálu.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú