Elektromobily značky Tesla sú nepochybne tým najlepším, čo sa dá kúpiť. Majú skvelý dojazd na jedno nabitie, nadčasový dizajn a sú veľmi rýchle. Ich slabou stránkou je však kvalita, ako dokazuje aj video jedného z vlastníkov.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Jeho meno je Tyler Martin a má Model S z roku 2016. Počas dlhého, takmer 25-minútového videa hovorí o všetkých problémoch, ktoré sa mu počas celej doby vyskytli.

Chyby, aké by čakal len málokto

Všetko to malo začať ešte v deň doručenia, keď zistil nedokonalosti laku vozidla a zlé zarovnanie dverí. Prvá návšteva servisu bola už pri 3000 míľach s tým, že nefungovalo spätné zrkadlo, ktoré sa elektronicky vyklopilo len do polovice. Okrem toho spomenul aj odlepenie výplne dverí či oneskorené otvorenie zadných dverí na strane spolujazdca pri potiahnutí kľučkou.

Zoznam problémov však nekončí a vyskytli sa aj s čelným sklom, na ktorom boli vodorovné čiary, ventilátorom či nabíjacím portom. Zákaznícka podpora však bola nadpriemerná, čo spomína aj vo videu, pričom väčšinu vecí sa podarilo pri návšteve servisu odstrániť. Najviac ho pritom sklamala 17″ dotyková obrazovka, nakoľko sa jedna o hlavný ovládací prvok. Tá mala po čase nadobudnúť žltý odtieň. Napriek všetkým problémom majiteľ hovorí, že svoje auto naďalej miluje a jazdu na ňom si vždy naplno užíva.

Problémy s kvalitou má viacero majiteľov

tesla problémy s kvalitou

Pravdou je, že problémy s kvalitou má Tesla už dlhšie. Model S má medzi spotrebiteľmi len priemerné hodnotenie kvality. Pri aute za niekoľko desiatok tisíc eur by sa dalo očakávať, že výrobca si na tom dá poriadne záležať. Podobné nedostatky však čaká málokto. Otázkou je, aká bude kvalita Modelu 3, keďže vieme, že Tesla ich nestíha vyrábať a predbežných objednávok je niekoľko stoviek tisíc.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
11%
Mám to
44%
Nepáči sa mi to
44%
Neznášam to
0%
O autorovi
Martin Lajčák
Volám sa Maťo a momentálne som študentom vysokej školy. Medzi moje záľuby patria nové technológie, športovanie a nepohrdnem ani dobrou knihou
  • Karol Z.

    od tohto to bude už len horšie.. už dávno nie sme koncoví užívatelia, ale skôr beta testeri produktov, ktorí si za to ešte aj platia..

    • Grandtour

      Za 35.000€ ohlásilo už výrobu elektromobilu Porsche a do 2-3rokv aj predaj. Ak by som si mal vybrať,ani chvílku by som neváhal. Ked som videl jeho design,pripomínal naozaj trend elektromobilov budúcnosti a určité krivky boli ako pri autách Tesla. Ale predsa,veď je to Porsche! A stačí si pozriet celosvetové rebríčky kvality a hneď je všetko jasné. Tesla má vela patentov,technológií a aby ich boli schopny predať chceli ukázať že fungujú aj v praxi. Podla mňa im nejde primárne o výrobu áut,ale do doby kým ich hlavne kvalitou a cenou neprevalcuje renomovanejšia konkurencia môžu na tom profitovať. Takýchto prípadpv aj z iných oblastí techniky máme vela. Potom sa najpravdepodobnejšie ked začnú byť hlavne kvalitou a aj cenou horší ako konkurencia sústredovat na vyvoj a prínos nových technológií.

      • Sammm

        Ide aj o to že nebyť takej tesly myslíš že by porsche pustilo do predaja elektro auto za 35 000 len tak? Ale áno máš väčšinou pravdu aj keď tesla vyvinula a pustila patenty nieje to úplne automobilka ktorá len seká kusy a ryžuje.