Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Elektromobily značky Tesla sú nepochybne tým najlepším, čo sa dá kúpiť. Majú skvelý dojazd na jedno nabitie, nadčasový dizajn a sú veľmi rýchle. Ich slabou stránkou je však kvalita, ako dokazuje aj video jedného z vlastníkov.

Jeho meno je Tyler Martin a má Model S z roku 2016. Počas dlhého, takmer 25-minútového videa hovorí o všetkých problémoch, ktoré sa mu počas celej doby vyskytli.

Chyby, aké by čakal len málokto

Všetko to malo začať ešte v deň doručenia, keď zistil nedokonalosti laku vozidla a zlé zarovnanie dverí. Prvá návšteva servisu bola už pri 3000 míľach s tým, že nefungovalo spätné zrkadlo, ktoré sa elektronicky vyklopilo len do polovice. Okrem toho spomenul aj odlepenie výplne dverí či oneskorené otvorenie zadných dverí na strane spolujazdca pri potiahnutí kľučkou.

Zoznam problémov však nekončí a vyskytli sa aj s čelným sklom, na ktorom boli vodorovné čiary, ventilátorom či nabíjacím portom. Zákaznícka podpora však bola nadpriemerná, čo spomína aj vo videu, pričom väčšinu vecí sa podarilo pri návšteve servisu odstrániť. Najviac ho pritom sklamala 17″ dotyková obrazovka, nakoľko sa jedna o hlavný ovládací prvok. Tá mala po čase nadobudnúť žltý odtieň. Napriek všetkým problémom majiteľ hovorí, že svoje auto naďalej miluje a jazdu na ňom si vždy naplno užíva.

Problémy s kvalitou má viacero majiteľov

Pravdou je, že problémy s kvalitou má Tesla už dlhšie. Model S má medzi spotrebiteľmi len priemerné hodnotenie kvality. Pri aute za niekoľko desiatok tisíc eur by sa dalo očakávať, že výrobca si na tom dá poriadne záležať. Podobné nedostatky však čaká málokto. Otázkou je, aká bude kvalita Modelu 3, keďže vieme, že Tesla ich nestíha vyrábať a predbežných objednávok je niekoľko stoviek tisíc.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú