Podľa prieskumu spoločnosti KPMG, ktorá už štvrtý rok po sebe pripravila rebríček TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek na Slovensku, sa v sektore telekomunikácii umiestnil na 1. mieste najmladší operátor 4ka.

4ka sa v celkovom rebríčku umiestnila na 24. mieste, no pozíciu lídra v kategórii telekomunikácie si získala najmä atraktívnou cenovou propozíciou, jednoduchou a jasnou komunikáciou, ktorú z pohľadu zákazníckej skúsenosti ocenilo najviac Slovákov.

„Sme veľmi hrdí, že sme uspeli v silnej konkurencii medzi ostatnými mobilnými operátormi. Ako najmladší mobilný hráč na trhu, nás to teší ešte omnoho viac, pretože za necelých 6 rokov našej existencie, slovenskí zákazníci ocenili naše úsilie a svojim hlasovaním nás posunuli na prvú pozíciu v prieskume zameranom na zákaznícku skúsenosť v sektore telekomunikácií“, uviedol v tlačovej správe Roland Kyška, riaditeľ marketingu a korporátnej komunikácie 4ka.

Celkovo prieskumu KPMG už „tradične“ kraľuje Martinus, ktorý si Slováci za najobľúbenejšiu značku zvolili už tretíkrát. Druhé miesto patrí nábytkárskej firme IKEA a tretie predajcovi kávy, módy a doplnkov Tchibo. O svoju skúsenosť sa v poslednom prieskume za rok 2020 podelilo 2 500 respondentov z celého Slovenska so 118 značkami v deviatich sektoroch.

Zdroj: TS 4ka, KPMG

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

Články, ktoré hýbu svetom