V San Franciscu dnes odštartoval ďalší ročník konferencie GDC 2019 a hneď prvý deň priniesol skvelé správy, čo potvrdzuje technologický portál wccftech. Nemecká softvérová spoločnosť Crytek totiž predstavila aktualizovaný CryEngine 5.5  s technológiou Real Time Ray Tracing.

V podstate ide o technológiu, ktorá dokáže premietnuť realistické spracovanie odleskov, odrazov či nasvietenia. Ešte lepšou správou však je, že technológia bude fungovať na väčšine grafických kariet, ktoré sú trhovo dostupné. Najlepší výkon je však zaručený v najnovších kartách, ktoré podporujú DirectX 12 a Vulkan API.

K dispozícii je aj prvé video, ktoré zatiaľ demo verziu zobrazuje doslova v tom najlepšom možnom svetle, čo však po zhliadnutí určite potvrdíš aj sám. Demo bolo spustené na grafickej karte AMD Radeon RX Vega 56 a opäť potvrdzuje, že raytracing je možný aj bez Nvidie RTX, čo neplatilo v prípade herných titulov Metro Exodus či Battlefield V. Sledovanie odleskov na mokrej ceste, oknách či priamo na zrkadlách vytvára skvelé scény a opäť tak posunie herný level na vyššiu úroveň.

Zdroj: wccftech

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú