Pozeranie videí na YouTube vždy dokážu prekaziť otravné reklamy. Tých bude podľa najnovších informácií ešte viac. YouTube totiž v septembri v tichosti implementoval nový formát reklám. Na tému upozornil portál Gizmochina.

Reklamy budú ešte otravnejšie

Bez predplatného YouTube Premium sa vo videách stretávame s naozaj veľkým množstvom reklamných spotov. Po novom ale niektorí používatelia bez predplatného vidia namiesto dvoch až päť nepreskočiteľných reklám.

Ako píše portál LiveMint, všetko zatiaľ nasvedčuje tomu, že YouTube túto funkciu stále iba testuje na niekoľkých vybraných používateľoch, avšak čoskoro by sa mohla pretaviť do každodennej reality.

Aktuálne YouTube pred spustením videa zobrazuje „iba“ dve nepreskočiteľné reklamy, takže pridanie ďalších troch bude predstavovať poriadnu skúšku trpezlivosti používateľov.

Obľúbená platforma na sledovanie videí zrejme aj týmto spôsobom chce rozšíriť svoju základňu používateľov platiacich za YouTube Premium. Zdá sa ale, že funkcia má presne opačný efekt a rozhorčení používatelia stihli svoju nespokojnosť vyjadriť na Reddite a Twitteri.

V súvislosti s rozhorčením niektorých nespokojných používateľov tím YouTube reagoval na príspevok jedného z nich. Vo svojej odpovedi priznali, že k zvýšeniu počtu nepreskočiteľných reklám môže dochádzať pri určitom type reklamného formátu.

Ide o tzv. „bumper ads“, teda akési mikrospoty, ktoré zvyčajne trvajú okolo 6 sekúnd. To v podstate naznačuje, že ak si používateľ bez predplatného bude chcieť pozrieť video, bude musieť počkať zhruba 30 sekúnd.

Otázne ale je, či si spoločnosť týmto krokom ešte viac nebude podporovať v tom, aby sa čoraz častejšie uchyľovali k rôznym  nástrojom tretích strán, ktoré tieto reklamy jednoducho blokujú.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP