Spoločnosť Netflix prežíva v poslednom období menšiu krízu. Len pred pár dňami utrpel po prvýkrát stratu vyše 100 tisíc predplatiteľov v USA a na krk mu dýcha čoraz väčšia konkurencia. Predstavitelia sa preto rozhodli nájsť nové spôsoby, ktoré by mohli prilákať väčší počet zákazníkov. Jedným z nich je aj dnešné spustenie predplatného pre smartfóny v Indii, informuje Engadget.

Pri počiatočnej testovacej verzii sa však hovorila o cene približne 3,62 dolárov, no spoločnosť prihliadla na nespokojnosť zákazníkov so zvyšovaním cien a mesačný poplatok za mobilný Netflix tak predstavuje len 2,88 dolárov. Nové predplatné je síce lacnejšie než konkurencia v podobe Hotstaru, no stále drahšie než Amazon Prime Video.

Indický trh má pre Netflix veľký význam, nakoľko je v krajine viac než miliarda mobilných používateľov. Na druhej strane však krajina disponuje veľkým počtom regiónov, kde používatelia trpia zlým pripojením na internet. Hlavným cieľom nového typu predplatného je predovšetkým uľahčiť dostupnosť služieb pre tých, ktorí sú neustále na cestách a využívajú smartfóny či tablety.

Zdroj: Engadget

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú