Facebook testuje praktické vylepšenie, aby zlepšil používateľský zážitok z aplikácie

Facebook od nasadenia najnovšej verzie svojej aplikácie pre smartfóny pridal do hornej lišty viacero kariet ako Marketplace či Watch. Po novom testuje možnosti prispôsobenia ich notifikácií, čím by sa mohla samotná aplikácia stať oveľa menej otravnou a prehľadnejšou.

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!

FacebookInstagramYouTube

Po zapnutí aplikácie Facebooku na smartfóne máme na hlavnej obrazovke pod lištou vyhľadávania možnosť vidieť viacero kariet ako „Novinky“, „Ľudí, ktorých možno poznáme“, „Watch“, „Marketplace“ či iné. Pri ich ikonách môžeme vidieť častokrát červené guličky s číslom uprostred. Tieto oznámenia Facebook nazýva ako „badges“, respektíve odznaky.

Portál The Verge najnovšie zverejnil informáciu od výskumníčky a expertky reverzného inžinierstva pre aplikácie, Jane Manchun Wongovej, že Facebook údajne testuje možnosti prispôsobenia oznámení pre tieto odznaky.

Ak sa testy podaria a Facebook možnosti prispôsobenia schváli, používatelia si budú môcť definovať, na ktorých kartách budú chcieť odznaky vidieť. Aplikácia Facebooku by sa tak stala opäť raz prehľadnejšou a menej otravnou pre tých, ktorí napríklad nechcú sledovať aktivity na Marketplace.

Zdroj: The Verge

O autorovi
Dávid Hrabčák
Som študent doktorandského štúdia na Technickej univerzite v Košiciach v odbore Multimediálne telekomunikácie. Moderné technológie sú pre mňa nie len niečo, čo študujem, ale aj koníček. Okrem technológií rád počúvam a tvorím elektornickú hudbu.