Rozhodnutie Xiaomi vstúpiť na európsky trh sa ukázalo ako veľmi rozumný krok, nakoľko sa tým dostala aj do povedomia ľudí, ktorí predtým o tejto značke ani nepočuli. 

Prvá predajňa na Slovensku bola otvorená ešte koncom roka 2017 v Bratislave, pričom za tak krátky čas sa podarilo sieť rozšíriť o ďalšie mestá. Aktuálne sa v Európe nachádza takmer 50 predajní, pričom najnovšie plány spoločnosti Xiaomi hovoria o tom, že do konca roka sa tento počet viac ako strojnásobí, celkovo na viac ako 150 kamenných obchodov. A niet sa čomu čudovať. Hoc je cena zariadení o čosi vyššia než v Číne, stále ide o veľmi zaujímavé cifry, ku ktorým sa zabehnutá konkurencia ani zďaleka nepribližuje.

Len v minulom roku sa Xiaomi podarilo zvýšiť predajnosť v Európe o 62 %, pričom celkovo 32 % predaných smartfónov pochádzalo od niektorého z čínskych výrobcov. Európsky trh je tak veľmi zaujímavou oblasťou a pre nás je len dobré, že máme toho stále viac na výber.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú