Že si Apple obľúbil hlavné mesto susedného Česka dokázalo už niekoľko doterajších reklám. Najnovšie sa stredobodom jeho pozornosti stala opäť Praha, tentokrát v spojení s prezentovaním novej funkcie súkromia. Ako ju stvárnila v reklame?

Marketingové oddelenie v Apple rozhodne vie, ako dobre podať v reklamách svoje produkty a služby. Spoločnosť sa pritom stále viac zameriava aj na súkromie používateľov. Práve to vypichla aj v najnovšej reklame zverejnenej na YouTube. Ako miesto natáčania pre spot si Apple znova zvolil Prahu, pričom si vybral hneď niekoľko lokalít.

Konkrétne sa podľa CzechCrunch natáčalo pri českom Národnom divadle, na Jungmannovom námestí, pri Právnickej fakulte Karlovej Univerzity, Hoteli Astoria a v kaviarni Místo. Práve tam reklama s názvom „Privacy on iPhone“ začala v momente, keď si hlavná postava – Félix, kúpil kávu a začalo jeho „sledovanie“.

Týmto spotom chcel Apple poukázať na neustále sledovanie aktivity používateľov aplikáciami v smartfónoch. Tento fakt spoločnosť v reklame prezentuje sledovaním postavy, ktorú nasleduje stále viac a viac ďalších ľudí sledujúcich jeho činnosti.

Všetko to skončí v momente, keď zamietne žiadosť aplikácie o sledovanie na iPhone. Práve to je totiž kľúčová novinka súkromia, ktorú Apple spustil od nového iOS 14.5 pre všetkých majiteľov podporovaných iPhonov. Detailne sme sa tejto téme venovali v našich ďalších článkoch.

Ďalšie články:

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

Články, ktoré hýbu svetom