Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

banner-redmi-4aUplynulý rok 2016 bol pre Samsung úspešný, no len zo začiatku. V druhej polovici čelila spoločnosť nechválne známej kauze s horiacimi Note 7-čkami, ktoré boli nakoniec úplne stiahnuté z trhu. Tentokrát má problém model Galaxy S7, nakoľko sklíčka fotoaparátu samovoľne praskajú. 

Samsung Galaxy Note 7 mal byť niečim novým, čo doteraz používatelia ešte nestretli, no veľkolepé plány skončili fiaskom. Kvôli tejto situácií si výrobca vypočul mnoho kritiky a ani po niekoľkých mesiacoch sa na explodujúce batérie nezabudlo, ba dokonca sa pridalo niekoľko ďalších výrobcov s podobnými problémami. Posledné mesiace minulého roka boli v tomto smere skutočne nepriaznivé, a preto sa mnohí tešili, že začnú nový rok odznova bez opakovania minuloročných chýb. V to dúfal aj Samsung, ktorý má však na krku nový problém so sklíčkami zadných fotoaparátov modelu Galaxy S7.

Samsung Galaxy S7 môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

galaxy-s7-camerazdroj fotografie: PhoneArena

Prípad sa stal používateľovi menom Sean, ktorý sa jedného rána zobudil a pri pohľade na svoj smartfón zistil, že mu počas noci záhadne prasklo sklíčko zadného fotoaparátu, aj keď bolo zariadenie v ochrannom púzdre. Reklamáciu mu však Samsung neuznal. Situácia sa rapídne mení, pretože rovnaký problém zaznamenalo viacero majiteľov, ktorí už o probléme informovali na stránke Samsung Community. Gigant na niektoré z týchto príspevkov aj reagoval ako na ojedinelé prípady poškodenia, no na webe sa nachádza viac ako 22 stránok so sťažnosťami nespokojných zákazníkov.

TIP: Explodoval ďalší Samsung! Model Galaxy S6 takmer zranil iba 6-mesačného chlapčeka

samsung-s7-edge-shattered-camera-glasszdroj fotografie: PhoneArena

Aj pre tých, ktorí už zaplatili 66 € za opravu fotoaparátu, existuje ešte nádej na pomoc. Advokátska firma Keller Rohrback L.L.P. začala totiž kontaktovať poškodených majiteľov, ktorým sa taktiež bezdôvodne poškodilo sklíčko zadného fotoaparátu, aby spoločne so Samsungom situáciu vyriešili. Ten však odmieta akúkoľvek zodpovednosť za poškodené smartfóny,  a to aj v tom prípade, keď ja dané zariadenie ešte stále v záruke. Týmto sa tak rok 2017 nezačal pre Samsung najlepšie a sme zvedaví, ako sa celá situácia v nasledujúcich týždňoch vyvinie.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú