Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

banner-galaxy-a3-a5Zdá sa, že problémy Samsung neopustili ani v novom roku. Ďalšia kauza sa týka nesmierne úspešného modelu S7 edge. Bohužiaľ, nejde len o zanedbateľný problém jednotlivých kusov, ale chybu displeja hlásia používatelia po celom svete. Netrvalo ani polroka a gigant sa znova ocitá v nezávideniahodnej situácii. 

Problém, ktorý doteraz nebol na titulkoch článkov, je oveľa rozsiahlejší ako sa zdá. Výrobca vraj už o ňom vie, no zatiaľ sa k nemu oficiálne nevyjadril. Celá situácia trvá približne od konca leta minulého roka. Mnohí majitelia Samsungu Galaxy S7 edge sa začali sťažovať na zvislý ružový pásik, ktorý sa im objavil na displeji a následne po pár dňoch bol displej úplne nefunkčný, respektíve nezobrazoval žiadne informácie. Túto situáciu popisuje nespočet majiteľov po celom svete a mnohé fóra sú zaplnené desiatkami strán týkajúcich sa práve tejto témy.

s7-edge-pink-1280x732zdroj fotografie: TechnoBuffalo

TIP: Príčina výbuchov phabletu Samsung Galaxy Note 7 je konečne známa!

Niektoré smartfóny už boli vymenené za nový kus, ale iba v prípade, ak bola uznaná záruka. Poškodení používatelia už dlhodobo na problém upozorňujú na fórach mnohých operátorov a spleť sťažností je aj na stránkach Samsungu. Ružový pásik sa z displeja nedá odstrániť pomocou žiadnych softvérových opráv, a preto ide teda zrejme o hardvérový problém. Zopár šikovným sa však už podarilo tento pásik z displeja odstrániť, no iba dočasne. Jednou z možností je aj reštartovanie displeja v servisnom menu. Ak aj teba tento problém postihol, prístup k servisnému menu získaš vytočením kombinácie *#0*# a obrazovku následne reštartuješ poklepaním na RGB farby, čiže na červenú, zelenú a modrú.

Samsung-displayzdroj fotografie: PhoneArena

Reštart displeja nemusí fungovať hneď na prvýkrát! Ďalší majitelia zase skúšali zatlačiť na displej v hornej časti neďaleko loga. Podľa ich skúseností ružový pásik z obrazovky zmizne, ale taktiež len dočasne. Smutno správou je, že ani tieto možnosti situáciu nevyriešia a niektorým majiteľom už displej prestal fungovať úplne. Zatiaľ nie je úplne jasné, ako bude Samsung situáciu riešiť, no do oficiálneho vyjadrenia môžeš svoj problém hlásiť na oficiálnej stránke výrobcu, kde bude následne vyhodnotený.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú