Volania na zákaznícku linku operátorov sa mnohokrát začínajú automatickými hláškami z tzv. „IVR“ systému, ktorý má zákazníka navigovať do správnej sekcie ešte pred spojením s operátorom. Takýto systém využíva mnoho spoločností, no slovenské O2 sa ho rozhodlo zrušiť. Po novom sa zákazníci pri volaní na linku spoja priamo s operátorom. O zmene informovalo O2 v tlačovej správe.
Hlasové menu, alebo tiež spomínaný IVR systém (Interactive Voice Response – Interaktívny hlasový sprievodca) funguje na Slovensku dlhé roky. Pri zákazníckej podpore ho využívajú aj telekomunikační operátori. Klienta tak pri volaní naviguje automat a pomocou prednastavených číslic sa dostane ku konkrétnemu operátorovi, ktorý mu s jeho požiadavkou pomôže.
Takéto volanie na zákaznícku linku ale nie je zadarmo. Po novom si O2 pri volaní (aj od vlastných zákazníkov) vypýta poplatok 1 €, ktorý bude klientovi zaúčtovaný po spojení s operátorom v call centre.
O2 končí s automatom na zákazníckej linke. Uprednostní priamy kontakt s operátorom
Volania s automatom využívalo dlhé roky aj O2. Spoločnosť však už od roku 2018 pracovala na zrušení takýchto hovorov. Po dlhom čase tak ruší IVR systém a zákazníci sa dovolajú priamo k operátorovi.
„Našim cieľom je, aby zákazník dostal možnosť ľudsky vysvetliť svoje požiadavky a kompetentne nájsť riešenie spolu so živým operátorom,“ uviedol Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.
Okrem zákazníckej linky majú klienti O2 možnosť vyriešiť požiadavky a prípadné problémy aj pomocou mobilnej aplikácie Moje O2 alebo priamo na webe operátora v četovacom okne s operátorom. Počet používateľov aplikácie Moje O2 sa pritom podľa informácií spoločnosti zvýšil až 2,5-násobne.
„Preorganizovali sme tímy na call centre tak, aby každý z nich bol schopný vyriešiť zákaznícku požiadavku od začiatku až do konca, až po jej úspešné vyriešenie a informovanie zákazníka. Stojí za tým prepracovaný systém školení i organizácie,“ vysvetľuje Milan Morávek.
Zlepšenie komunikácie na zákazníckej linke je pre O2 kľúčovým krokom vpred. Každý mesiac totiž na túto linku volá priemerne až 50 000 klientov a v čase koronakrízy to bolo až 70 000 ľudí mesačne.
Každý operátor pritom počas svojej pracovnej doby dokáže vybaviť 50 takýchto volaní. Vylepšená zákazníka podpora tak odstraňuje 40-sekundovú nahrávku automatu a prepája volajúceho priamo s asistentom, čo môžu zákazníci postrehnúť už v týchto dňoch.
Ďalšie články:
- O2 vyriešilo problém s terminálmi. eKasa znova prijíma platby kartou
- České O2 oficiálne spustilo prvú 5G sieť. Obyvatelia ďalšieho mesta však vo veľkom protestujú
- O2 zrušilo využívanie služieb zo Slovenska v Česku. Už platia podmienky ako v iných krajinách EÚ
- O2 začína uplatňovať špeciálny bonus: Zákazník bez neho zaplatí viac aj za nulový paušál
- O2 pridáva benefit a zaviedlo neobmedzené dáta na appky k Smart paušálom
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Optika môže dostať náhradu. Operátor dá Slovákom internet budúcnosti s extrémnou rýchlosťou
Už sa to začalo. Veľký operátor oznámil ostré zdražovanie, priplatia si takmer všetci
Slováci si našli nového miláčika. Tento mobil nestojí 1000 eur a poráža vlajkové lode Apple a Samsungu
Slovákov oberajú o tisíce eur denne. Veľký operátor upozorňuje nad novým sofistikovaným podvodom
Slováci majú poslednú šancu získať 20 GB dát za pár eur. Akcia operátora končí už dnes
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Najväčšia záhada ľudstva odhalená: Po 4500 rokoch konečne vieme, ako Egypťania postavili pyramídy
Majitelia fotovoltiky si priplatia: Menia sa pravidlá hry, príjem za elektrinu už nebude bez odvodov
Lekári varujú: Bežné návyky Slovákov môžu spustiť mozgovú príhodu skôr, ako čakáš
Robert Kiyosaki varuje: „Najväčší krach trhov v histórii ešte len príde“
Dopravný analytik pre Startitup o zrážke vlakov: Fotografie naznačujú, že jeden vlak stál až za návestím
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Africký štát blízko Európy sa pripravuje na vojnu. Do zbraní nalejú miliardy, analytici sa chytajú za hlavy
- Čína posiela flotilu ničivých zbraní do Afriky. Na papieri bojuje s pirátmi, v skutočnosti ide o niečo horšie
- Šéf Lamborghini odpísal elektromobily jednou vetou. Radšej urobia kompromis v obľúbenom pohone
- Ľudstvo dostane nevyčerpateľný zdroj energie. Iba časť z neho nám dá elektrinu na milióny rokov
- Slováci zistili, že lacný smartfón nemusí byť kompromis. Tento mobil si zamilovali a porazil aj iPhone
-
- Ľudstvo dostane nevyčerpateľný zdroj energie. Iba časť z neho nám dá elektrinu na milióny rokov
- Šéf Lamborghini odpísal elektromobily jednou vetou. Radšej urobia kompromis v obľúbenom pohone
- Africký štát blízko Európy sa pripravuje na vojnu. Do zbraní nalejú miliardy, analytici sa chytajú za hlavy
- Teleportácia sa stala skutočnosťou. Oxfordskí vedci spravili krok, ktorý zmení svet výpočtov
- Z AirPods som prešiel na lacnejšiu „náhradu“. Kvalita a zvuk ma nechali bez slov
-
- Ohromne zbohatnú a spasia Európu. Blízko Slovenska našli obrovské ložisko ropy a plynu
- Zmeny v STK zaskočili Slovákov. Vysoké pokuty hrozia aj tým, ktorí auto už nemajú (PREHĽAD)
- Američania ohúrili svet. Z opačného konca planéty vypustili jadrovú raketu, trafila cieľ na meter presne
- Toto už nie je len dron. Najväčšia zbrojovka sveta ukázala zbraň budúcnosti, ktorá zmení vojny
- Zostrelili UFO a kruto za to zaplatili. 23 sovietskych vojakov podľa CIA postihol desivý osud
Nemecké tajné služby bijú na poplach: Rusko sa nebojí otvoreného vojenského konfliktu s NATO
Z Nemecka hlásia bizár: Zlodeji plienia na nabíjacích staniciach pre elektromobily, kradnú toto
Ľudstvo prekročilo prvú červenú čiaru. Zmeny na planéte sa dejú tragicky rýchlo, blíži sa kolaps
Ľudia žijú dlhšie ako kedykoľvek predtým. Nová štúdia však odhalila krutý nedostatok
Vláda našla peniaze na energopomoc. Fico už má jasný plán, Brusel vraj neprotestuje
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP