Do oficiálneho predstavenia nového titulu zo série Assassin’s Creed zostáva necelý mesiac a tešiť sa môžu hráči na platformách PC, PlayStation 4 a Xbox One X. Zdá sa však, že hráčsky zážitok sa môže na jednotlivých platformách výrazne líšiť.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Dojmy z testu demo verzie priniesol portál WCCFTECH, ktorého reportéri hru vyskúšali na podujatí EGX 2017 v Londýne. Podľa všetkého to vyzerá, že optimalizácia hry na PC má zatiaľ značné nedostatky. Informácie hovoria o problémoch s plynulosťou hry, ktorú vyvíja herné štúdio Ubisoft.

Zopakuje sa problém z roku 2015?

PC verzia totiž počas testu konštante ponúkala len menej ako 30 zobrazených snímok za sekundu a neposkytla tak želaný herný zážitok. Tieto problémy pripomínajú sklamanie z roku 2014. Vtedy očakávaný titul od Ubisoftu, Assassin’s Creed: Unity, bol pri svojom predstavení takmer nehrateľný na PC. Hru sprevádzali technické problémy a nízka frekvencia zobrazovaných snímok.

V prípade Assassin’s Creed: Origins však stále hovoríme len o demo verzii a ostáva dúfať, že vývojári hry ešte zapracujú na jej optimalizácii a prešľap z roku 2015 sa nezopakuje. Narozdiel od PC verzie sa pochvaly dočkala verzia pre Xbox One X. Hra na tejto konzole bežala stabilne pri viac ako 30 snímkach za sekundu. Finálna verzia hry by mala bežať s rozlíšením 1080p na stabilných 60 fps. Oficiálne predstavenie očakávame 27. októbra.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
11%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
56%
Neznášam to
33%
O autorovi
Pavol Lupták
Som študentom vysokej školy so zameraním na IT a aj vďaka tomu je môj záujem pomerne neustále upriamený na najnovšie novinky zo sveta moderných technológií a vedy. Rád čítam, športujem a píšem. E-mail: [email protected]
  • Martin Maličký

    Akurát, že to bolo 2014.