Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Najsledovanejšia slovenská televízia modernizuje svoj vizuál a prechádza výraznou zmenou dizajnu. Úprava vzhľadu sa ale netýka len hlavného kanálu Markízy, ale tiež staníc Doma, Dajto a Markíza International, ktoré dostali atraktívnejší a modernejší grafický obal, vrátane nových log a jinglov.

To, že skupina Markíza tento rok pristúpi k vizuálnym zmenám, bolo známe už dávnejšie. Plány definitívne potvrdil príchod novej stanice Markíza KRIMI, ktorá sa v novej vizuálnej identite odprezentovala ako prvá.

Pracovali na ňom niekoľko mesiacov

„Markíza je už viac než štvrťstoročie líder televízneho trhu, chceme byť stále o krok vpred a udávať trendy. Túto ambíciu potvrdzuje aj naozaj moderný a progresívny grafický vizuál, ktorý dnešným dňom dostali všetky naše televízne stanice a s nimi súvisiace online platformy. Považujeme to za prvý darček pre našich divákov k blížiacim sa 26. narodeninám Markízy, priamo na 31. augusta 2022 však máme pripravené aj ďalšie veľké prekvapenie,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.

Logo televízie Markíza prešlo refreshom a symbol „M“ sa stal jednotiacim prvkom ako súčasť log a grafických vizuálov naprieč všetkými stanicami skupiny Markíza. Podobne, ako v prípade Markíza KRIMI, sa tak vďaka novým logám už aj televízie Doma a Dajto jasne hlásia k svojej príslušnosti v jednej televíznej skupine.

Logo od tých najpovolanejších

Novú vizuálnu identitu skupiny Markíza vytvorila kreatívna a dizajnérska agentúra Red Bee Creative so sídlom v Londýne, v spolupráci s interným tímom Centra marketingu TV Markíza. Red Bee Creative nedávno dokončila aj veľké projekty vizuálnej identity pre pobočky skupiny CME v Českej republike (TV Nova) a Rumunsku (Pro TV).

Skupina Markíza

„Na redizajne našich staníc sme intenzívne pracovali niekoľko mesiacov a s výsledkom sme mimoriadne spokojní. Verím, že rovnako pozitívne ho prijmú aj naši diváci a prinesie im ešte príjemnejší a kvalitnejší zážitok zo sledovania našej naozaj bohatej a pestrej jesennej programovej ponuky,“ povedala Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

Slováci znova začínajú blázniť

Markíza svoje nové logo odprezentovala aj na Instagrame, kde sa v komentároch okamžite začali šíriť nezmyselné konšpirácie: „Zasa žltá a modrá? To je slovenská televízia, ak sa nemýlim. My máme iné farmy. Nie sme na Ukrajine,“ znie jeden komentár. Markíza pritom túto farebnú schému používa už prakticky od svojho vzniku.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú