Našli sme svätý grál pre manažérov. Tento elektromobil búra všetky hranice a argumenty
Absolvovať niekoľko stoviek kilometrov dlhú trasu elektromobilom už v roku 2023 nie je žiadny problém. Do Chorvátska sa síce bez zastávky na rozdiel od spaľováku nedostaneš, no modernému elektromobilu by už pri trase dlhej 1 000 km stačili dve, maximálne tri 15- až 20-minútové zastávky na dobitie.
Ak si teda človek dokáže trasu naplánovať tak, že prestávky na jedlo či toaletu spojí s nabíjaním auta, vo finále sa takáto trasa nemusí oproti jazde spaľovákom predĺžiť ani o minútu. Samostatnou kategóriou sú ale rôzni manažéri a obchodní zástupcovia, ktorí jazdia podobne dlhé trasy pravidelne, nie iba párkrát do roka.
Pre človeka, ktorý musí byť počas dňa na rôznych miestach v rámci Slovenska v presne daný čas, môže byť život s batériami komplikovaný, no test Hyundai Ioniq 6 ma presvedčil, že aj obchodný zástupca, ktorý denne najazdí 500 km a nemá čas tráviť na nabíjačke desiatky minút, už môže s takto skvelým elektrickým autom bez najmenších problémov fungovať.
V recenzii sa dozvieš:
- Môže Ioniq 6 plnohodnotne využívať obchodný zástupca či manažér?
- Aké obmedzenia prináša Ioniq 6 v úlohe auta, ktoré denne jazdí 500 km
- Aké sú spotreby na diaľnici a v meste
- Koľko trvá nabíjanie Ioniq 6
- Ako fungujú technológie a digitálne spätné zrkadlá
- Ktorá konfigurácia je podľa nás najlepšia
Kombinácia nízkej spotreby a rýchleho nabíjania robí zázraky
Na test som dostal Ioniq 6 v tej najvyššej a aj najvýkonnejšej verzii s pohonom všetkých štyroch kolies. Celkový výkon oboch elektromotorov je 325 koní a musím uznať, že tento sedan je nielen pohodlným rodinným autom, ale aj pekne živým a agilným „športiačikom“. Batérie v podlahe a celkovo veľmi nízky profil auta sa podpísali na fantastických jazdných vlastnostiach.
Aj s dynamickejším štýlom jazdy som za celý týždeň dosiahol spotrebu 18,5 kWh/100 km. Vyše polovicu z celkových 700 km pritom tvorili diaľnice, kde som jazdil plnohodnotným tempom. Žiadne plazenie za kamiónom či autobusom sa teda nekonalo.
Na deň v pozícii obchodného zástupcu
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Fontech PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Môže Ioniq 6 plnohodnotne využívať obchodný zástupca či manažér?
- Aké obmedzenia prináša Ioniq 6 v úlohe auta, ktoré denne jazdí 500 km
- Aké sú spotreby na diaľnici a v meste
- Koľko trvá nabíjanie Ioniq 6
- Ako fungujú technológie a digitálne spätné zrkadlá
- Ktorá konfigurácia je podľa nás najlepšia
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Teraz čítajú
Majitelia elektromobilov dostali studenú sprchu. Po novom majú platiť nespravodlivú a vysokú daň
Milovaná technológia ti môže zruinovať peňaženku. Rýchlonabíjanie má neviditeľný dopad na batériu
Slováci stále veria nezmyslom o elektromobiloch. Tu je 5 mýtov, ktoré sú už dávno úplne mimo reality
Kedysi zabíjal, dnes zmení priemysel. Startup premení miliardu ton smrtiaceho materiálu na čistú energiu
Tesla čelí vlastnej nočnej more. Jej najväčší rival buduje impérium, zatiaľ čo Muskovi dochádza dych
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Slovensko o pár hodín zasiahnu prudké mrazy. Vieme, kde ich pocítia najviac (PREDPOVEĎ)
Slováci majú v obývačke poklady za tisíce eur. Tieto predmety majú päťcifernú hodnotu (PREHĽAD)
Nový pápež Lev XIV. mal prísť v júni na Slovensko. Plánoval odslúžiť omšu aj navštíviť známy vrch
Revolúcia v liečbe depresie: Domorodá rastlina môže zachrániť milióny životov, hlási nový výskum
V zóne smrti nemôžeme zachrániť nikoho. Horolezci odhaľujú drsnú stránku výstupu na Mount Everest
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Majitelia elektromobilov dostali studenú sprchu. Po novom majú platiť nespravodlivú a vysokú daň
- Milovaná technológia ti môže zruinovať peňaženku. Rýchlonabíjanie má neviditeľný dopad na batériu
- Slováci stále veria nezmyslom o elektromobiloch. Tu je 5 mýtov, ktoré sú už dávno úplne mimo reality
- Kedysi zabíjal, dnes zmení priemysel. Startup premení miliardu ton smrtiaceho materiálu na čistú energiu
- Čína má plán, ktorý zničí benzínky. Zmazali najväčšiu slabinu elektromobilov, odborníci im tlieskajú
-
- Majitelia elektromobilov dostali studenú sprchu. Po novom majú platiť nespravodlivú a vysokú daň
- Milovaná technológia ti môže zruinovať peňaženku. Rýchlonabíjanie má neviditeľný dopad na batériu
- Kedysi zabíjal, dnes zmení priemysel. Startup premení miliardu ton smrtiaceho materiálu na čistú energiu
- Slováci stále veria nezmyslom o elektromobiloch. Tu je 5 mýtov, ktoré sú už dávno úplne mimo reality
- Zabudni na elektrickú kolobežku. Táto alternatíva je omnoho praktickejšia a stojí len o trochu viac
-
- Majitelia elektromobilov dostali studenú sprchu. Po novom majú platiť nespravodlivú a vysokú daň
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Postavili najväčšiu loď sveta s pohonom budúcnosti
- Je ultrabezpečné a má úchvatný výkon. Toto hybridné SUV prejde bez tankovania takmer 1 500 km
- Čína má plán, ktorý zničí benzínky. Zmazali najväčšiu slabinu elektromobilov, odborníci im tlieskajú
- Tesla čelí vlastnej nočnej more. Jej najväčší rival buduje impérium, zatiaľ čo Muskovi dochádza dych
Slovenská prenosová sústava zarobila milióny. Plánujú veľké investície
Nemecký priemysel prekvapil svet: Rast, ktorý zmenil očakávania
Slovenské školy pod útokom kyberšikany: Prieskum odhalil alarmujúce čísla
Brent sa šplhá nahor. Investorov ťahá nádej na obchodnú dohodu medzi veľmocami
Brusel chce zastaviť ruský plyn. Hlas-SD varuje pred ohrozením Slovenska
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Slovensko o pár hodín zasiahnu prudké mrazy. Vieme, kde ich pocítia najviac (PREDPOVEĎ)
Slováci majú v obývačke poklady za tisíce eur. Tieto predmety majú päťcifernú hodnotu (PREHĽAD)
Nový pápež Lev XIV. mal prísť v júni na Slovensko. Plánoval odslúžiť omšu aj navštíviť známy vrch
Revolúcia v liečbe depresie: Domorodá rastlina môže zachrániť milióny životov, hlási nový výskum
V zóne smrti nemôžeme zachrániť nikoho. Horolezci odhaľujú drsnú stránku výstupu na Mount Everest
Copyright© 2025 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené