Eufória z kórejského hororového hitu All of Us Are Dead takmer po mesiaci od svojej premiéry neutícha a čísla sledovanosti aktuálne atakujú piate miesto najsledovanejšieho seriálu Netflixu v histórii.

Popularita kórejskej produkcie je na výraznom vzostupe a nový zombie seriál to len potvrdzuje. Séria, ktorá počas posledných týždňov neustále okupovala popredné priečky najsledovanejších titulov streamovacej služby, dosiahla počas 25 dní od začiatku vysielania neuveriteľných 536 miliónov hodín.

TMDB

Brutálny zombie seriál sa priblížil k piatemu miestu najsledovanejších seriálov, ktoré aktuálne drží prvá séria Witchera s 541 miliónmi hodín. Tento rebríček sleduje 10 najpopulárnejších televíznych seriálov Netflixu na základe odsledovaných hodín počas prvých 28 dní od svojho uvedenia.

Je tak vysoko pravdepodobné, že počas posledných dní sa kórejský seriál prebojuje na piate miesto a predbehne tak známu adaptáciu hernej fantasy. Vlnu hitov z K-produkcie započal minulý rok Squid Game, ktorý neohrozene vládne rebríčku s 1,65 miliardou hodín.

All of Us Are Dead sa zároveň pridal do exkluzívneho rebríčka najpopulárnejších neanglicky hovoriacich seriálových debutov na Netflixe, keď sa dostal už na tretie miesto za lídra Squid Game a 4. sériu Money Heist.

Diváci po celom svete tak dávajú signál, že zombie téma je stále nevyčerpanou studňou na seriálové klenoty. Aj keď sa All of Us Are Dead na prvý pohľad javí ako priamočiary príbeh nemŕtvych, kombinuje pútavú školskú drámu s akčným dobrodružstvom v dlhej, ale dobre sa rozvíjajúcej prvej sérii. Okrem tém prežitia a priateľstva sa All of Us Are Dead zaoberal aj dôležitými sociálnymi témami, ako šikana či depresie.

K-produkcia tak opäť dokazuje, že so zombie horormi nemá aktuálne vo svetovom meradle konkurenciu. Svieži vánok do tohto subžánru priniesli v posledných rokoch aj emocionálne a akčne nabitá jazda vo filme Train to Busan či vynikajúci dobový seriál Kingdom.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú