Lidl si pre svojich zákazníkov pripravil dve koncoročné technologické novinky – samoobslužné pokladnice a elektronické cenovky. Cieľom diskontného reťazca je zabezpečiť ešte lepšiu zákaznícku skúsenosť a umožniť komfortnejší a rýchlejší nákup.
Prvých šesť samoobslužných pokladníc sprevádzkoval Lidl v predajni v bratislavskom obchodnom centre Vivo. V najbližších týždňoch a mesiacoch pribudnú v ďalších desiatkach predajní, primárne v tých zákaznícky najvyťaženejších.
„Hlavnou výhodou takýchto pokladníc je ich samoobslužnosť a vhodné sú najmä pre zákazníkov s menším nákupom. Svoj nákup si zákazník sám naskenuje veľmi rýchlo, jednoducho a pohodlne. Robíme všetko pre to, aby takýto komfort mali všetci naši zákazníci,“ povedal Pavol Černek, vedúci úseku organizácie predaja v Lidli.
Nasadenie samoobslužných pokladníc je súčasťou záväzku diskontu obslúžiť zákazníkov čo najrýchlejšie. Rýchly, ale pritom pohodlný nákup všetkého potrebného je dôležitý vždy, obzvlášť však v súčasnej pandemickej situácií. Ďalšou inováciou sú elektronické cenovky. Diskont ich postupne nasadzuje pri sortimente ovocia a zeleniny.
„Boli sme jednou z prvých Lidl krajín, ktoré sa začali zaoberať nasadením tejto novinky a do konca obchodného roka budeme mať elektronické cenovky vo všetkých našich predajniach.
Takéto cenovky fungujú podobne ako čítačky kníh, na báze elektronického papiera. Sú dobre čitateľné a nespotrebúvajú takmer žiadnu energiu. Zavedením elektronických cenoviek ušetríme ročne 12 ton papiera,“ vysvetlil IT riaditeľ Lidla Miroslav Jaššo.
Výhodou elektronických cenoviek je ich aktualizácia v reálnom čase. Úlohou zamestnancov je spárovanie produktu s elektronickou cenovkou, zvyšok už beží automaticky. Nejde pritom o jediný ekologický počin Lidla z nedávnej doby. Na jeseň spustil diskont projekt Nenechajme to plávať, v rámci ktorého motivuje zákazníkov k zníženiu spotreby jednorazových mikroténových vreciek.
Ďalšie články:
Teraz čítajú

Ďalšie slovenské mesto inovuje, mestskí policajti dostali elektromobil za vyše 40 000 €

Toľkoto ľudí využíva eSIM na Slovensku. Dvaja operátori prezradili detaily, podpora u ďalších zatiaľ chýba

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Slovensko má nového kráľa vakcín v Google. Sputnik V raketovo vystrelil o 450 %, ľudia majú záujem už aj o očkovanie

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Respirátorové šialenstvo na Slovensku. Predaje v e-shopoch rastú o stovky percent, máme detailné štatistiky

PRIPOMIENKA Veľké zmeny spustené: Spotrebiče už majú nové energetické štítky - toto všetko sa zmenilo
Články, ktoré hýbu svetom

Test sleduje aj NASA: Starship sa dnes opäť pokúsi o pristátie, až s 12 ľuďmi poletí už v 2023

Zrušenie satelitnej TV Orange využil Antik. Chce získať zákazníkov konkurencie, ponúka im benefity

Obľúbený hotel v Tatrách bojuje o prežitie. Ako jeden z mála na Liptove nechce prepustiť zamestnancov

Slovensko spoznalo TOP 10 rastlinných produktov, ktoré sú potravinami budúcnosti. Zahlasovať za svojho favorita môžeš aj ty
