Po nedávnom vydaní nového operačného systému iOS 11 sa používatelia začali sťažovať na ďalší problém. Niektoré zariadenia majú problém so zobrazovaním čísla, kedy sa im samovoľne aktivuje služba CLIR. Na problém ako prvý reagoval portál Živé.sk, ktorý rovnako zaznamenal problémy. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Problém zaznamenaný aj na našom území

Prípady, kedy sa podobný problém objavil, je zaznamenaný aj na našom území. Niektorí používatelia hlásia, že občas sa na ich zariadeniach aktivuje služba CLIR aj napriek tomu, že v nastaveniach ostáva vypnutá. Dočasným riešením má byť opätovné vypínanie služby hneď pri spozorovaní chyby. O tomto probléme na iOS 11 vedia dvaja najväčší operátori na našom území.

Operátori o chybe vedia, ihneď kontaktovali Apple

Telekom aj Orange tvrdia, že za to nemôžu a je nutné počkať do najbližšej aktualizácie, ktorá tento problém odstráni, vyjadrili sa pre Živé.sk. Chyba je však, samozrejme, nahlásená aj spoločnosti Apple a postihla všetkých operátorov. Ak náhodou vlastníš iPhone s iOS 11 a pri volaní ti druhá strana nedvíha, tak možno vieš, kde je problém, nakoľko dotyčná osoba nemusí vidieť tvoje číslo.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
17%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
0%
Mám to
50%
Nepáči sa mi to
17%
Neznášam to
17%
O autorovi
Martin Lajčák
Volám sa Maťo a momentálne som študentom vysokej školy. Medzi moje záľuby patria nové technológie, športovanie a nepohrdnem ani dobrou knihou
  • marek7610

    Vyšla aktualizácia 1hodinu pred Vami uverejnenom článku. 11.0.1. Odstraňuje nejaké bugy. Uvidíme či odstráni aj túto chybu.

  • Mato

    Mal som rovnaký problém, stačilo mi ísť do nastavení, vypnúť a zase zapnúť možnosť „Zobrazovať moje číslo“. Nič viac.

  • Tomas

    Mal som dnes ten istý problém na IOS 10.2.1