Po nedávnom vydaní nového operačného systému iOS 11 sa používatelia začali sťažovať na ďalší problém. Niektoré zariadenia majú problém so zobrazovaním čísla, kedy sa im samovoľne aktivuje služba CLIR. Na problém ako prvý reagoval portál Živé.sk, ktorý rovnako zaznamenal problémy. 

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!
FacebookInstagramYouTube

Problém zaznamenaný aj na našom území

Prípady, kedy sa podobný problém objavil, je zaznamenaný aj na našom území. Niektorí používatelia hlásia, že občas sa na ich zariadeniach aktivuje služba CLIR aj napriek tomu, že v nastaveniach ostáva vypnutá. Dočasným riešením má byť opätovné vypínanie služby hneď pri spozorovaní chyby. O tomto probléme na iOS 11 vedia dvaja najväčší operátori na našom území.

Operátori o chybe vedia, ihneď kontaktovali Apple

mobilní operátori
Zobraziť celú galériu (1)
Telekom / Orange / O2 / 4ka

Telekom aj Orange tvrdia, že za to nemôžu a je nutné počkať do najbližšej aktualizácie, ktorá tento problém odstráni, vyjadrili sa pre Živé.sk. Chyba je však, samozrejme, nahlásená aj spoločnosti Apple a postihla všetkých operátorov. Ak náhodou vlastníš iPhone s iOS 11 a pri volaní ti druhá strana nedvíha, tak možno vieš, kde je problém, nakoľko dotyčná osoba nemusí vidieť tvoje číslo.