V posledných rokoch rapídne vzrástol predaj notebookov. Dokonca už predbehli aj desktopy. Dôvod je jasný. V porovnaní s minulosťou sú dnešné notebooky ľahké, výkonné a pri ich nosení ich takmer necítiš. Apple sa ale v novej reklame snaží ukázať, že ich iPad Pro ho vie plnohodnotne nahradiť.

Predaj tabletov ani zďaleka nedosahuje také čísla akoby si výrobcovia želali. Jednoducho nepôsobia dosť atraktívne a zákazníci často uprednostnia notebook. Ich slabý podiel na trhu sa snažia zachrániť 2v1 zariadenia, ktoré kombinujú výhody ako tabletu, tak aj notebooku. Kalifornský gigant však v najnovšej reklame ukazuje, že ich iPad Pro dokáže počítače celkom nahradiť.

Čo je to počítač?

V reklame sa v hlavnej úlohe zoznámime s mladým dievčaťom Scout, ktoré svoj iPad Pro využíva skutočne naplno. Vidíš, že na ňom píše akúsi školskú prácu o hmyze v meste, pričom využije aj fotoaparát k odfoteniu modlivky. Pomocou Apple Pencil na ňom navyše kreslí krásne obrázky či ho využíva k čítaniu komiksov.

Pointa prichádza na konci videa, keď Scout leží na tráve a niečo píše. Zrazu sa objaví suseda a pýta sa jej: ‚‚Čo to robíš na počítači?’’, na čo pohotovo odpovedá: ‚‚Čo je to počítač?’’ Týmto chcela spoločnosť odkázať na rok 2016, kedy sa Apple v jednej marketingovej kampani snažil presvedčiť spotrebiteľov, že ak si už myslíš, že  o počítači vieš všetko, na scénu prichádza iPad Pro. A o rok na to už deti nevedia, čo je to vlastne počítač. Splnila reklama svoj účel?

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú