Zdá sa, že postupom času sú kamenné predajne nahradené internetovými obchodmi. Neplatí to však len v prípade drobností či príslušenstva, ale aj produktov s väčším rozmerom. Tie mnohokrát cestujú viacerými spôsobmi dopravy z krajiny vzdialenej aj vyše 1000 kilometrov. Práve preto nanešťastie nastávajú aj prípady, kedy dôjde tovar značne poškodený.
Svoje by o poškodených produktoch vedela rozprávať aj holandská spoločnosť VanMoof, ktorá sa zaoberá výrobou bicyklov. Poškodené zásielky bicyklov do USA firme už dlhší čas robili problémy, nakoľko prišli o množstvo peňazí a možno aj zákazníkov. Nastal teda čas na zmenu doručovacej stratégie, ktorá sa im podarila priam geniálne.
Prečítajte si tiež!
Mladík si kúpil PlayStation 4 v obchode za 9 €. Pri šikovnom triku využil ovocie
Nápad za milión
Asi najjednoduchším nápadom je problém s poškodením prepravovaného tovaru vyriešiť pomocou lepšej izolácie samotného produktu či priniesť väčšie a odolnejšie zabalenie samotného produktu (v tomto prípade bicykla). Holandská spoločnosť sa však rozhodla pre omnoho elegantnejšie a hlavne lacnejšie riešenie, ktoré prekvapí nejedného z nás.

Predstavitelia spoločnosti sa spýtali sami seba čo v skutočnosti milujú Američania a čo by kuriérov prinútilo narábať so zásielkami oveľa jemnejšie a šetrnejšie. Odpoveďou bola veľká obrazovka televízora. Tento nápad zapadal aj do ich konceptu, nakoľko zabalený bicykel disponoval približne rovnakou veľkosťou a tvarom krabice ako aj krabica s obrovskou telkou.
#DIDYOUKNOW that by adding images of tv’s onto postal’s we can reduce the amount of packages being ruined in transport? 📺📦 @vanmoof 🚲#everydaynudge #postal #goal #improve #change #optimize #delivery #mailontime #lifegoal #whereismypackage #behavior #change #nudge #achivements pic.twitter.com/iCl7jh2fO1
— KRUKOW (@KrukowDesign) November 7, 2018
Svoje bicykle za 3000 € teda spoločnosť začala baliť do falošných TV krabíc, ktoré mali naznačovať, že v skutočnosti ide o reálny televízor. Zdá sa, že táto finta im vyšla na výbornú, nakoľko od tohto momentu firma zaznamenala pokles poškodených zásielok o skvelých 80 %.
S touto ‚‚tajnou‘‘ stratégiou sa snažili predávať čo najdlhšie, až kým im na to neprišiel novinár v jednej z newyorkských predajní. Aj napriek odhaleniu však nedochádza k výrazným poškodeniam a bicykle sú naďalej doručované vo falošných TV krabiciach.
Novinky

EXKLUZÍVNE Odhalili sme ich takmer 90. Toto sú ďalšie falošné e-shopy, ktoré okrádajú Slovákov a vydávajú sa za známe značky

Začal boj: Už aj Apple „oficiálne“ pracuje na skladacom mobile, poznáme prvé detaily

VIDEO Lákavá čierna komédia Netflixu dostala prvý trailer, hviezda Game of Thrones v ňom hrá kľúčovú rolu

Internet Starlink dosiahol nový rekord. SpaceX oproti doterajším testom takmer zdvojnásobil rýchlosť
