Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Pri každom novom produkte je veľmi dôležitá jeho propagácia. Preto si ani výrobcovia smartfónov nerobia ťažkú hlavu v prípade, ak sa na povrch dostanú informácie o ich vlajkovej lodi skôr než je zariadenie oficiálne predstavené. Aspoň sa o smartfóne všade píše a hovorí a je to v podstate reklama zadarmo.

Práve správna reklama je to, čo dané zariadenie najviac predáva. Často sa k propagácií využívajú aj ľudia zo šoubiznisu, nakoľko majú na používateľov veľký vplyv a sledujú ich milióny ľudí. Vynaložené prostriedky sa tak dokážu veľmi rýchlo vrátiť. Niekedy však nejde všetko podľa predstáv, o čom by mohla hovoriť herečka Gal Gadot, ktorá je tvárou najnovších smartfónov od Huawei.

Ďalší klinec do rakvy

Herečka Gal Gadot, ktorú môžeš poznať ako Wonder Woman alebo z filmu Fast & Furious, je tvárou značky Huawei v USA od januára tohto roka, keď bol predstavený Huawei Mate 10 Pro. Ako iste vieš, Huawei to v USA nemá vôbec ľahké a silno bojuje s dôverou zákazníkov. Logicky si preto zakladá hlavne na dobrej reklame, ktorá by zlepšila imidž značky v očiach zákazníkov. Spolupráca s hviezdnymi hercami je preto jednou z  možnosti ako to docieliť.

Známej herečke sa však podarilo poriadne faux pas. Svoj reklamný tweet bol totiž nahraný prostredníctvom aplikácie Twitter for iPhone. V tom momente zrejme zamrzol úsmev nejednému manažérovi v centrále Huawei. Príspevok bol zmazaný takmer okamžite, no predtým sa ho podarilo ešte nadobro zvečniť.

Na vine mal byť člen propagačného tímu

K celej situácii sa vyjadrila aj samotná herečka, ktorá popiera žeby používala produkt inej značky. Vraj svoj Huawei P20 a Mate 10 Pro má veľmi rada a má ich neustále pri sebe. Na vine mal byť člen propagačného tímu, ktorý príspevok nahral cez svoje osobné zariadenie a neuvedomil si, že by to mohlo byť viditeľné pre iných.

Nenechaj si ujsť!
Huawei vo veľkých problémoch. Na kľúčovom trhu stratil dôležitého partnera

Navyše dodala, že príspevok nebol nahraný cez iPhone, ale cez počítač Mac. Preto nerozumie, ako tam môže ukazovať, že príspevok bol nahraný cez iPhone. Či tomu bolo naozaj tak, sa zrejme nedozvieme, každopádne je to nemilá rana pre Huawei, ktorý je v USA na veľmi tenkom ľade a reálne mu hrozí, že sa z tohto trhu bude musieť stiahnuť.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú