Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Mať niečo z Číny v minulosti znamenalo, že ide o niečo lacné a málo kvalitné. To ale určite neplatí pre značku Xiaomi, ktorá sa dokázala presadiť len vďaka tomu, že jej zariadenia ovplývajú kvalitou a super spracovaním. Koniec koncov, vďaka lacnej pracovnej sile je dnes väčšina produktov práve z tejto áziskej krajiny.

Xiaomi patrí medzi najúspešnejšie spoločnosti, keď v priebehu pár rokov dokázala to, o čom sa niektorým firmám len sníva. Spočiatku rýdzo čínska spoločnosť postupom času expandovala na viacero iných trhov, počnúc Indiou či Európou. Čoraz častejšie sa však objavujú náznaky, že Xiaomi plánuje vstúpiť aj na americký trh.

New York Fashion Week bol nielen o móde

Minulý týždeň sa konala jedna z najväčších módnych prehliadok – New York Fashion Week. Samozrejme sa to neobišlo bez najnovších kúskov módy, množstva celebrít a známych osobností. A viacero z nich bolo vyfotografovaných so Xiaomi PowerBank Pro.

Sociálne siete majú obrovský vplyv, čo si uvedomujú aj rôzne spoločnosti, ktoré neváhajú minúť obrovské peniaze, len aby sa viac dostali do povedomia ľudí. Ak je do nej navyše zahrnutá nejaká známa osobnosť s veľkou základňou fanúšikov, úspech je takmer zaručený. Taká Kim Kardashian si za jeden príspevok na Instagrame účtuje približne 250 000 dolárov.

Nenechaj si ujsť!
Uniknuté video ukazuje Xiaomi Mi MIX 2S s ovládaním ako má iPhone X

Porušenie nepísaných pravidiel

Existujú dve možnosti, buď je to náhoda, alebo silný marketing zo strany Xiaomi. Oveľa viac pravdepodobnejšia je tá druhá možnosť. Navyše všetky fotografie obsahujú link na americký Amazon, kde je možné powebanku zakúpiť. A ak ide skutočne o reklamu, nemuselo by to na Xiaomi hádzať dobré svetlo.

Zobraziť celú galériu (4)
Instagram/@parishilton

V roku 2016 totiž po niektorých kauzách vzniklo nepísané pravidlo, aby bol každý takýto reklamný príspevok, za ktorý dostala osoba zaplatené, označený hashtagom #ad. Ten sa však nenachádza pri žiadnom z nich. Aj keď neexistuje dôkaz o tom, že to bola platená reklama, osobnosti ako Paris Hilton či Bryan Boy by to určite nerobili len tak.

Bez ohľadu na tieto neetické reklamné praktiky môže byť práve toto znamenia, že Xiaomi sa snaží pripraviť zázemie pre svoj vstup na americký trh. Pred každým vstupom na trh je dobré, ak má značka dobré renomé a ľudia o nej hovoria. Propagácia produktov slávnymi osobnosťami by mohol byť pre Xiaomi ten správny liek na to, aby to po príchode na americký trh neskončilo fiaskom.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú