Pre tých, ktorí potrebujú ešte viac, je tu Long Range verzia. Tá ponúka výkon 180 kW, rovnaký krútiaci moment 320 Nm a mierne pomalšie zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 7,8 sekundy. Maximálna rýchlosť zostáva na úrovni 175 km/h, no batéria s kapacitou 80 kWh umožňuje dojazd až 552 km podľa WLTP. Nabíjanie z 10 na 80 % však trvá 45 minút. Obe verzie tak poskytujú kombináciu výkonu, technológie a praktického využitia pre moderného vodiča.

Mazda

Tieto dve verzie sa odlišujú nielen kapacitou batérie a nabíjaním, ale aj výkonom. Je však prekvapivé, že výkon „Long Range“ verzie je o niečo nižší ako pri základnej verzii.

Moderné prvky a výbava

Mazda6e je nabitá technológiami a luxusnými prvkami. Už na prvý pohľad zaujme bezrámovými dverami, elektricky vysúvateľnými kľučkami, panoramatickou strechou či výrazným svetelným podpisom. Interiér ponúka veľký 14,6-palcový centrálny dotykový displej infotainmentu, 10,2-palcovú digitálnu prístrojovú dosku a head-up displej. Materiály sú na vysokej úrovni – od umelej kože v štandardnej verzii až po luxusnú kožu Nappa v najvyššej výbave.

Úspech už v prvom mesiaci

Mazda oficiálne predstavila elektrický sedan EZ-6 v Číne 26. októbra 2024 prostredníctvom svojej spoločnej firmy Changan Mazda. Už po prvom úplnom mesiaci predaja v novembri bolo predaných 2 445 kusov tohto modelu. Spoločnosť oznámila, že EZ-6 sa zaradil medzi tri najpredávanejšie stredne veľké sedany kategórie NEV (nové energetické vozidlá) vyrábané spoločnými podnikmi na čínskom trhu. Tento úspech prinútil Changan Mazda urýchliť výrobu, aby uspokojila stúpajúci dopyt.

Cena a dostupnosť

Mazda6e sa na európskom trhu objaví už v lete tohto roka, pričom predaj v Nemecku začne na úrovni približne 45 000 €. Cena síce nie je nízka, no vzhľadom na moderné technológie a japonskú kvalitu si môže nájsť svojich fanúšikov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú