December bude k fanúšikom filmovej a televíznej zábavy poriadne štedrý. Na streamovacie služby totiž atraktívnych televíznych noviniek dorazí aj množstvo filmových blockbusterov, ktoré sa vôbec prvýkrát objavia aj na tradičných streamovacích službách.

Predplatiteľov pritom poteší takmer každá jedna platforma. Na Disney+ 15. decembra dorazí Indiana Jones a nástroj osudu, SkyShowtime v rovnaký deň pre zmenu štartuje Transformers: Monštrá sa prebúdzajú. 23. decembra predplatiteľov SkyShowtime poteší ďalší akčný blockbuster, tentokrát v podobe Rýchlo a zbesilo 10.

Príde aj najúspešnejší film tohto roka

Špeciálne ústretové v decembri ku svojim predplatiteľom bude aj HBO Max. Služba na Štedrý deň do ponuky zaradí najlepšie hodnotenú komiksovku tohto roka – Spider-Man: Cez paralelné svety. Platforma teraz zároveň potvrdila, že do ponuky už čoskoro zaradí aj tohtoročný divácky fenomén Barbie. Stane sa tak 15. decembra.

Barbie
TMDB

Barbie je s tržbami presahujúcimi 1,4 miliardy dolárov najzárobkovejším filmom roka a zároveň po komerčnej stránke patrí k obrovským senzáciám. Žiadnemu novému filmu stojacemu mimo zavedenej série sa totiž nepodarilo zarobiť toľko, čo štúdiu Warner Bros. priniesla Barbie. Naposledy niečo podobné dokázal James Cameron v roku 2009 pri predstavení Avatara.

Na premiéru Barbie na HBO Max si diváci museli poriadne počkať. Film online prichádza takmer 150 dní od svojej premiéry, doposiaľ bol k dispozícii len na platených platformách.

K dispozícii už aj najväčší oscarový kandidát

Aby decembrových noviniek nebolo málo, od dnes 5. decembra je k dispozícii aj horúci oscarový kandidát Vrahovia mesiaca kvetov. Film s Leonardom DiCapriom a Robertom De Nirom si diváci zatiaľ môžu zakúpiť na streamovacej službe iTunes za 16,99 €. K dispozícii je aj možnosť jednorázového požičania za 12,99 €.

Neskôr sa Vrahovia mesiaca kvetov objavia aj na Apple TV+, kedy sa tak stane nateraz nie je známe. Spoločnosť Apple však pravdepodobne nechá historickú drámu inšpirovanú šokujúcim skutočným príbehom ešte chvíľu zarábať, v kinách totiž komerčné očakávania nenaplnila a zarobila iba 150 miliónov dolárov.

To je vzhľadom na 200-miliónový rozpočet, ktorý mal Martin Scorsese k dispozícii sklamanie, Apple však v tomto prípade ide predovšetkým o prestíž a promo svojej streamovacej služby Apple TV+.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú