Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

banner-redmi3proPojem „Redmi“ v kruhoch čínskych fanúšikov netreba nijak zvlášť predstavovať. Táto low-end línia smartfónov predstavuje značnú časť celkových príjmov spoločnosti Xiaomi a od roku 2013, kedy oficiálne vstúpil prvý smartfón s týmto menom, sa z nich stal doslova symbol cenovo dostupných zariadení.  

Sleduj FónyzČíny.sk aj na FacebookuGoogle+ Instagrame!

Mnoho fanúšikov určite tušilo obrovskú popularitu týchto smartfónov, no presné čísla neboli doteraz k dispozícii. CEO Xiaomi, Lei Jun, nám však poskytol presné čísla predajov od začiatku Redmi série, teda od roku 2013. Čísla hovoria, že predaných bolo viac ako 100 miliónov kusov, pričom číslo sa blížia už k 110 miliónom. Táto séria je teda jedným zo stavebných kameňov Xiaomi a doteraz sme mohli vidieť 9 Redmi smartfónov celkovo. Ak si toto všetko spočítame, vychádza nám, že každá novinka zaznamenala v priemere približne 12 miliónov predaných kusov.

Xiaomi Redmi 3 PRO 3GB/32GB môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>



xiaomi-redmi-3-pro-recenzia (17)

Vpravo Redmi 3, Vľavo Redmi 3 Pro

I keď sú tieto smartfóny pre spoločnosť najmenej ziskové, dokonale vystihujú zameranie Xiaomi, ktoré je postavené na službách svojim fanúšikom. Neustále zvyšovanie kvality najlacnejších smartfónov a znižovanie ich ceny jednoznačne docieli pozitívny efekt pre obe strany. Do budúcna sa veľmi tešíme na to, čo všetko si pre nás tento čínsky velikán pripraví.

Zdroj: Gizmochina

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú