Celkové predaje smartfónom produktovej línie Redmi od Xiaomi prekročili hranicu 100 miliónov kusov

banner-redmi3proPojem „Redmi“ v kruhoch ?ínskych fanú?ikov netreba nijak zvlá?? predstavova?. Táto low-end línia smartfónov predstavuje zna?nú ?as? celkových príjmov spolo?nosti Xiaomi a od roku 2013, kedy oficiálne vstúpil prvý smartfón s týmto menom, sa z nich stal doslova symbol cenovo dostupných zariadení.  

Sleduj Fónyz?íny.sk aj na FacebookuGoogle+ Instagrame!

Mnoho fanú?ikov ur?ite tu?ilo obrovskú popularitu týchto smartfónov, no presné ?ísla neboli doteraz k dispozícii. CEO Xiaomi, Lei Jun, nám v?ak poskytol presné ?ísla predajov od za?iatku Redmi série, teda od roku 2013. ?ísla hovoria, ?e predaných bolo viac ako 100 miliónov kusov, pri?om ?íslo sa blí?ia u? k 110 miliónom. Táto séria je teda jedným zo stavebných kame?ov Xiaomi a doteraz sme mohli vidie? 9 Redmi smartfónov celkovo. Ak si toto v?etko spo?ítame, vychádza nám, ?e ka?dá novinka zaznamenala v priemere pribli?ne 12 miliónov predaných kusov.

Xiaomi Redmi 3 PRO 3GB/32GB mô?ete kúpi? v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovna? ceny >>



xiaomi-redmi-3-pro-recenzia (17)

Vpravo Redmi 3, V?avo Redmi 3 Pro

I ke? sú tieto smartfóny pre spolo?nos? najmenej ziskové, dokonale vystihujú zameranie Xiaomi, ktoré je postavené na slu?bách svojim fanú?ikom. Neustále zvy?ovanie kvality najlacnej?ích smartfónov a zni?ovanie ich ceny jednozna?ne docieli pozitívny efekt pre obe strany. Do budúcna sa ve?mi te?íme na to, ?o v?etko si pre nás tento ?ínsky velikán pripraví.

Zdroj: Gizmochina

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
0%
O autorovi
Dávid Igaz
Šéfredaktor a spoločník FonTech.sk, no najmä technologický nadšenec, ktorý nepohrdne akoukoľvek novinkou. Ak by si sa potreboval o niečom poradiť, neváhaj a napíš mi na [email protected]