Bývalý producent série Grand Theft Auto, Leslie Benzies, oznámil navýšenie rozpočtu na vývoj titulu s názvom Everywhere na neuveriteľných 40,8 miliónov dolárov. Podľa informácií, ktoré priniesli na svojich stránkach vg247, pôjde o sci-fi hru zasadenú do otvoreného sveta.

O doterajšom vývoji hry je zatiaľ dostupných len veľmi málo informácií. Samotný Benzies poskytol už v roku 2017 rozhovor pre Venturebeat, kde uviedol, že Everywhere je v rôznych ohľadoch titulom, ktorý obsahuje veľa tradičných herných mechaník, pričom inšpiráciu pre vývoj čerpajú odvšadiaľ. Podľa neho sú hráči stále šikovnejší a od hier očakávajú viac a viac.

V pripravovanom titule by teda mali mať hráči skutočnú slobodu, aby mohli žiť vo svojich virtuálnych svetoch podľa vlastných predstáv. Hrateľnosť bude postavená na obrovskej variabilite herných módov a štýloch rozprávania jednotlivých príbehov.

Čo presne týmito vyjadreniami Benzies myslel a ako to bude fungovať priamo v hre, je zatiaľ zahalené rúškom tajomstva. Zatiaľ je však potvrdené, že titul bude poháňať herný engine Amazon Lumberyard (na tomto engine pobeží aj pripravovaný titul Star Citizen).

V roku 2017 na hre pracovalo 30 ľudí, avšak aktuálny počet zamestnancov je taktiež neznámy. S určitosťou však vieme, že vývojárom boli poskytnuté všetky dostupné prostriedky na vytvorenie jednej z najambicióznejších hier všetkých čias. Eric Schenk, generálny manažér Amazon Lumberyardu, potvrdil, že herný engine bol upravený o viac ako 1700 položiek, ktoré výrazne rozširujú jeho využitie.

Leslie Benzies, bývalý prezident spoločnosti Rockstar North, založil v roku 2017 niekoľko vzájomne prepojených herných firiem. Konkrétne ide o spoločnosti Royal Circus Games Limited, Starship Ground a Everywhere Game Limited. The Scotsman na svojich stránkach uvádza, že v Škótsku ide o výraznú kapitálovú injekciu pre herný priemysel.

Pošli nám TIP na článok



Hry