Nabíjanie elektromobilov bude lacnejšie. Firma Renaultu chce naplno využívať túto prebytočnú energiu
Značka Mobilize, patriaca pod Renault, sa zameriava na inovácie v oblasti elektromobility. Teraz oznámila významné partnerstvo s francúzskou spoločnosťou NW, ktorá patrí medzi lídrov v ukladaní elektrickej energie. Táto spolupráca má priniesť revolúciu do nabíjania elektromobilov.
Jej cieľom je vytvoriť spoločný podnik, ktorý spojí nabíjanie elektrických vozidiel s ukladaním energie. Tento krok má potenciál výrazne znížiť náklady na nabíjanie pre užívateľov elektromobilov a súčasne maximalizovať využitie dekarbonizovanej elektriny. O spolupráci informovala spoločnosť Mobilize v tlačovej správe.
Udržateľná energia a priemyselná revolúcia
Nový spoločný podnik, ktorého základom bude kombinácia odborných znalostí oboch partnerov, sa chce zamerať na inovácie, ktoré podporia udržateľnú a dostupnú mobilitu pre všetkých. Mobilize prispeje svojimi skúsenosťami z oblasti elektromobilov a infraštruktúry nabíjania, zatiaľ čo NW poskytne svoje know-how v oblasti skladovania elektriny a rýchlonabíjacích technológií.
„V spoločnosti Mobilize sa snažíme zohrávať kľúčovú úlohu v energetickej transformácii. Toto spojenectvo s NW nám umožní spojiť naše schopnosti a ponúknuť inovatívne a udržateľné riešenia pre nabíjanie a skladovanie energie. Spoločne chceme transformovať európsku energetickú krajinu a riešiť výzvy budúcnosti,“ uviedol Gianluca De Ficchy, generálny riaditeľ Mobilize.
Jean-Christophe Kerdelhué, zakladateľ a prezident spoločnosti NW, zdôraznil dôležitosť prepojenia digitálnych technológií s fyzickými infraštruktúrami. „Koncept Priemyslu 4.0, teda štvrtej priemyselnej revolúcie, otvára nové možnosti organizácie výrobných zdrojov. Naša spoločná ponuka má potenciál urýchliť používanie elektromobilov a prispieť k energetickej transformácii,“ vysvetlil Kerdelhué.
Riešenia na mieru pre elektrickú budúcnosť
Novovznikajúci podnik sa bude opierať o silné stránky oboch spoločností. Mobilize sa zameriava na to, aby uľahčil prechod na elektromobilitu pre jednotlivcov aj firmy. Jeho nabíjacie riešenia budú prispôsobené rôznym potrebám, či už ide o domáce nabíjanie, nabíjanie na pracovisku alebo počas ciest.
Spoločnosť NW, na druhej strane, je známa svojou odbornou znalosťou v oblasti skladovania energie. S kapacitou takmer 1 GWh je francúzskym lídrom v tejto oblasti a prevádzkuje sieť rýchlonabíjacích staníc pod názvom IECharge, ktorá funguje od roku 2021. Ich riešenia, ako napríklad JBox, už teraz prispievajú k zefektívneniu prechodu na čistejšiu energiu.
Energetická transformácia pre všetkých
Partnerstvo medzi Mobilize a NW má ambíciu zmeniť spôsob, akým sa nabíjajú elektromobily, a to nielen z pohľadu nižších nákladov, ale aj z environmentálneho hľadiska. Spoločný podnik si kladie za cieľ zabezpečiť, aby používatelia mohli nabíjať svoje vozidlá za nižšie ceny a pritom využívať výhradne dekarbonizovanú elektrickú energiu.
Tento projekt je ďalším krokom v snahe o ekologickejšiu budúcnosť, kde elektromobilita hrá kľúčovú úlohu. Zároveň predstavuje významný posun v spôsobe, akým sa pozeráme na prepojenie technológií, energie a infraštruktúry, čím napĺňa koncept Priemyslu 4.0.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Trúfa si poraziť Škodu. Čínsky gigant začína predávať v Európe lacný elektromobil
Niektoré pobavia, z iných nebudeš chápať. Toto je TOP 10 najšialenejších ŠPZ-tiek Slovákov
AKTUÁLNE: Slovensko ťaží z vysokých ciel. Veľká automobilka bude v Košiciach vyrábať nový model
Slovákov nadchne cenou, dojazdom aj výbavou. Hyundai má chystať vynikajúci elektromobil
Susedný štát naleje stovky miliónov eur do elektromobility. Bežní ľudia však nedostanú ani cent
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
U lekára nebudeš čakať, diagnózu dostaneš do 3 minút. Adamov startup chce zmeniť spôsob, akým funguje zdravotníctvo
Dopravu na D1 paralyzovala zrážka kamiónov. Diaľnica je neprejazdná
Michal Sabo podáva žalobu na Daniela Bombica. Zverejnil jeho kontroverznú fotografiu
V populárnom letovisku Slovákov zúri masívny požiar. Evakuujú tisíce miestnych aj dovolenkárov
Náročný diktát potrápi až 99 % Slovákov: Zisti, či by bol Štúr na teba pyšný (KVÍZ)
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Lacný ako Fabia, výkonný ako Porsche. Známa značka spustila predaj auta s dojazdom 2 000 km
- Vedci neverili výsledkom svojho výskumu. Agresívna jazda vraj môže predĺžiť životnosť batérie
- O toto išlo Rusom celý čas. Obsadili jedno z najväčších ložísk dôležitej suroviny v Európe
- Susedný štát naleje stovky miliónov eur do elektromobility. Bežní ľudia však nedostanú ani cent
- Chcel poradiť, pokúsila sa ho zabiť. Umelá inteligencia šokovala svet návodom na „chemickú zbraň“
-
- Lacný ako Fabia, výkonný ako Porsche. Známa značka spustila predaj auta s dojazdom 2 000 km
- Vedci neverili výsledkom svojho výskumu. Agresívna jazda vraj môže predĺžiť životnosť batérie
- O toto išlo Rusom celý čas. Obsadili jedno z najväčších ložísk dôležitej suroviny v Európe
- Chcel poradiť, pokúsila sa ho zabiť. Umelá inteligencia šokovala svet návodom na „chemickú zbraň“
- Susedný štát naleje stovky miliónov eur do elektromobility. Bežní ľudia však nedostanú ani cent
-
- Lacný ako Fabia, výkonný ako Porsche. Známa značka spustila predaj auta s dojazdom 2 000 km
- O toto išlo Rusom celý čas. Obsadili jedno z najväčších ložísk dôležitej suroviny v Európe
- BMW ide po Tesle. Nemci ukázali špičkové EV s dojazdom 900 km, ktoré pochová Model 3
- Chcel poradiť, pokúsila sa ho zabiť. Umelá inteligencia šokovala svet návodom na „chemickú zbraň“
- Americkí vedci nahradili v batériách meď týmto revolučným materiálom a výsledok ich šokoval. Svet elektromobility to môže úplne zmeniť
Z trhu zostali len kolesá a karosérie: Ruský automobilový priemysel je v troskách, tieto čísla sú hrozivé
Pitná voda na Slovensku je v ohrození. Zaostávame v boji proti najväčšiemu nepriateľovi
Vyhynulo až 90 % života. Vedci konečne našli príčinu najväčšej katastrofy v histórii Zeme
Brusel čelí veľkému tlaku: Česi chcú prepísať prísne emisné pravidlá, podporilo ho 17 spojencov
Stellantis zvyšuje kritiku EÚ: Tieto autá nikto nekupuje, budeme musieť zatvárať závody v Európe
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP