Predáva sa „ako teplé rožky“. Tento elektromobil za menej ako 9000 € má dojazd stoviek km
India je z pohľadu elektromobility nesmierne zaujímavý trh. Zatiaľ čo celosvetovo uznávaní giganti, ako napríklad Tesla, sa v krajine ešte len musia presadiť, indickému trhu elektromobilov dominujú skôr domáce značky, ktoré dokážu ponúknuť cenovo dostupnejšie modely. Niekedy až enormne lacné, čoho je dôkazom aj minuloročná novinka od MG, ktorá stojí len zopár tisíc eur a predáva sa „ako teplé rožky“. Na tému upozornil portál Slash Gears.
Za málo peňazí prekvapivé množstvo muziky
MG Comet je kompaktný elektromobil s netradičným dizajnomNapriek svojim miniatúrnym rozmerom s dĺžkou len 2,96 metra, Comet prekvapuje množstvom interiérového priestoru, do ktorého sa zmestia 4 dospelé osoby – je však otázne, ako pohodlné by to pre tieto štyri osoby bolo.
Tento kompaktný „zázrak“ nielen púta pozornosť prispôsobiteľnými nálepkami, ale ponúka aj praktickosť na mestské jazdenie. Pod svojím drobným zovňajškom sa MG Comet môže pochváliť 17,3 kWh akumulátorom, ktorý na jedno nabitie zabezpečí dojazd až 230 km.
Hoci jeho výkon nemusí nadchnúť milovníkov rýchlosti, vďaka zrýchleniu 0-100 km/h za približne 10 sekúnd a malému polomeru otáčania je ideálny na pohyb v preplnených uliciach indických miest.
MG Comet sa ale predovšetkým vyznačuje cenovou dostupnosťou, pričom začína v prepočte na 8 700 € a „vrcholná“ verzia stojí necelých 11 000 €.
Ide o prekvapivý úspech
Na trhu, kde elektrické vozidlá predstavujú len niečo vyše 2 % predaja osobných automobilov, úspech modelu MG Comet poukazuje na rôzne faktory, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia spotrebiteľov. Indický spotrebiteľ pozerá predovšetkým na cenu a praktickosť, čo umožnilo tomuto modelu udržať si pomerne stabilné predajné čísla naprieč rokom 2023, ako informuje V3Cars.
Vzhľadom na to, že globálni hráči zvažujú svoj vstup na indický trh s elektromobilmi, MG Comet slúži ako dôkaz potreby pochopiť a uspokojiť jedinečné preferencie indických spotrebiteľov. Na trhu, ktorému dominujú domáce značky, si tento nepredvídateľný, cenovo dostupný a efektívny elektrický zázrak našiel svoje miesto.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Takto rýchlo ani nenatankuješ. Na Slovensku postavia najvýkonnejší nabíjací hub v Európe
To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
Nemusíš ho nabíjať a jazdíš za 4 litre/100 km. Toto Mitsubishi má pod kapotou klenot Renaultu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
- To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
- Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Toto Tesla prepískla. Každý majiteľ Cybertrucku ho musí vrátiť, inak riskuje smrť
-
- Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
- To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
- Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Nemusíš ho nabíjať a jazdíš za 4 litre/100 km. Toto Mitsubishi má pod kapotou klenot Renaultu
-
- Prišla spása spaľovákov. Nový diesel má extrémnu efektivitu a spotrebu, ktorá prekoná aj elektromobil
- Veľký test spoľahlivosti áut: Miláčik Slovákov pohorel, najlepšie dopadla prekvapivá značka
- To nemôžu myslieť vážne. Veľmoc chce zaviesť 100 % daň na čínske elektromobily
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Nemusíš ho nabíjať a jazdíš za 4 litre/100 km. Toto Mitsubishi má pod kapotou klenot Renaultu
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené