Je jasné, že Slováci patria k tým najkreatívnejším na svete. Ak sa jedná o humor a vtipy na internete, popri tradičných stránkach ako je Zomri alebo Emefka.sk nimi sršíme prakticky vždy a všade.

Častým terčom je aj najobľúbenejší inzertný portál Bazoš.sk, kde sa raz za čas niekto blysne popisom jazdeného auta alebo iného produktu, za aký by sa nemuseli hanbiť ani najznámejší stand-up komici.

Bazos.sk

Po Fiate Multipla, na ktorý sa už majiteľ nevládze pozerať, alebo neviditeľnom plášti Harry Pottera, ktorý ale nevidíš ani na fotkách v inzeráte, sa na tento trend vrhli aj slovenské firmy.

Ešte nerozbalená novinka

Na Bazoši si Slováci hľadajúci zánovný smartfón všimli „ešte nerozbalenú novinku“, ktorou ale nebol nadupaný kúsok za výrazne nižšiu cenu než v obchodoch. Namiesto toho popis spomína záhadnú arašidovú pochúťku.

Bazoš.sk

Má vodeodolný obal a konštrukciu, ktorá vydrží do prvého zahryznutia, všetko je však ešte v originálnom balení a v záruke.

Rád si ju rozbalíš každý deň

Netradičný inzerát, samozrejme, nepropaguje mobil, ale niečo, čo ti pri každom rozbalení spraví rovnakú radosť, ako drahý kus novej elektroniky.

Za vtipným inzerátom sa skrýva Slovákmi milovaný domáci výrobca cukroviniek Sedita, ktorý takto na trh uvádza Horalky s úplne novou príchuťou arašidového masla Peanut Butter. Nový druh je vôbec prvým upgrade-om ikonickej oblátky od jej vzniku v roku 1965.

Horalkysedita.sk

Horalky sa inšpirujú moderným dizajnom mobilných výrobcov a majú s nimi čosi spoločné. Tak ako má dnes mobil úplne každý, každý pozná aj obľúbené Horalky.

Sedita nám toto naoko netradičné spojenie vysvetlila: Dokonalý produkt akým sú Horalky je vždy výzva prekonať. Ale taký Apple to zvláda každý rok. My v Sedite, samozrejme, nie sme o nič horší :) Nové Horalky štylizujeme ako cool záležitosť nielen pre mladých. Statusovku, akou je ktorákoľvek najnovšia tech-vychytávka, ktorá im nesmie vo vrecku chýbať.

Určite si tak zamiluješ aj nové chutné Horalky Peanut Butter, ktoré ti zaručia bezdrôtový prenos energie a prítomná zostáva aj tradičná technológia kakaového odtlačku po bokoch pochúťky.

Vtip sa už objavil aj na Facebook Marketplace, no kontaktovanie predajcu ti v prípade záujmu o novinku príliš nepomôže. Namiesto toho sa odporúča navštíviť každé dobré potraviny v tvojom okolí. Podľa Sedity nové Horalky uvidíš aj v TV reklame: Z údajov získaných z doterajšej kampane vieme povedať, že zákazníci prijali Horalky Peanut Butter veľmi pozitívne. Obzvlášť silný WOW efekt sme dokázali vytvoriť použitím moderných predajných stojanov v jednotlivých predajniach.”

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú