Telekominukačný operátor mal koncom roka 2019 takmer 2,15 mil. zákazníkovvýnosy vzrástli minulý rok medziročne takmer o 2 % na 295 mil. eur. Jednou z najrastovejších zložiek sú dátové výnosy, ktoré sa zvýšili takmer o 27 %. Ako ďalej informovala spoločnosť, jej zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) stúpol v roku 2019 v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 16 % na 121 mil. eur.

„O2 má za sebou ďalší rok v jeho už 13-ročnej histórii, ktorého úspech odzrkadľujú tak finančné a nefinančné ukazovatele, ako aj zavŕšenie našich vnútorných procesov, ktoré nám umožňujú posunúť sa na inú úroveň,“ uviedol generálny riaditeľ O2 Peter Gažík. O2 malo koncom uplynulého roka takmer 2,15 mil. zákazníkov, čo je o 6 % viac ako pred rokom. Zákazníci platiaci na základe faktúry tvorili takmer 65 %. Priemerná zákaznícka platba za poskytované služby bola vlani 10 eur mesačne.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú