Xiaomi použilo oficiálnu reklamu od Apple na propagáciu funkcie, ktorú priamo kopíruje
Xiaomi na svoje stránky nahralo oficiálnu Apple reklamu na Memoji, aby spropagovalo svoju vlastnú funkciu Mimoji, ktorá ju priamo kopíruje. Podľa spoločnosti išlo o omyl, informuje MacRumors.
Čínsky gigant priniesol tento týždeň nové 3D avatary s názvom Mimoji, ktoré sa až náramne podobajú na Memoji od Apple. Napriek vyjadreniu Xiaomi, ktoré tvrdenia ohľadom kopírovania funkcie Applu vyvrátilo, si teraz spoločnosť poriadne zavarila, keď nahrala na svoje stránky reklamu na Memoji od Apple.
Reklama na Apple Music a Memoji bola nájdená na rôznych e-shopoch ako napríklad JD.com a Suning a obsahovala aj oficiálnu grafiku 3D avatarov Mimoji. Xiaomi však tvrdí, že nahratie reklamy bol omyl. Generálny riaditeľ Xiaomi pre vzťahy s verejnosťou, Xu Jieyun, povedal, že zamestnanci Xiaomi nahrali na stránky „nesprávny obsah“, píše Android Authority.

Prečítaj si aj
Xiaomi kopíruje Apple s ďaľšou známou funkciou. Vo svojich tvrdeniach to však popiera
Mimoji ponúka možnosť vytvorenia 3D avataru pomocou rozpoznávania tváre, a prispôsobiť si ho podľa svojich predstáv, presne ako Memoji.
Kopírovanie od Apple sa však s čínskym gigantom ťahá už dlho, spoločnosť napríklad minulý rok uviedla na Xiaomi Mi 8 takmer identický ekvivalent funkcie Animoji, ktorú Apple priniesol prvýkrát na iPhone X.
Čítajte viac z kategórie: Smartfóny
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Tesla zhorela na celej čiare. Ak si chceš kúpiť jazdenku, týmto modelom sa oblúkom vyhni

Riaditeľa AI firiem úplne zošaleli: Infraštruktúru chcú vo vesmíre, no čaká ich logistické peklo

Brutálne Xiaomi za 165€, ale aj nadupaný iPad: Toto je TOP 5 tabletov pod stromček v roku 2025

Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou

Hovorí o ňom celý internet. Nový sci-fi seriál rozpútal šialenstvo, ukazuje desivú realitu
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Spojenec Slovenska dostal ultimátnu zbraň. „Dračiemu ohňu“ neunikne ani jedna raketa, zasiahne aj mincu
- Zdrvujúca slovenská novinka zbúrala Netflix. Porazila aj hollywoodsky hit za 200 miliónov
- Musk po vyše 20 rokov zmenil názor, SpaceX prichádza na akciový trh so šialenou hodnotou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- V Európe vyčíňa neviditeľný zabijak. Vedci ostali zhrození z jeho sily, rozmnožuje nebezpečné baktérie
-
- Spojenec Slovenska dostal ultimátnu zbraň. „Dračiemu ohňu“ neunikne ani jedna raketa, zasiahne aj mincu
- Zdrvujúca slovenská novinka zbúrala Netflix. Porazila aj hollywoodsky hit za 200 miliónov
- Musk po vyše 20 rokov zmenil názor, SpaceX prichádza na akciový trh so šialenou hodnotou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- V Európe vyčíňa neviditeľný zabijak. Vedci ostali zhrození z jeho sily, rozmnožuje nebezpečné baktérie
-
- Uniklo 90 miliárd litrov vody a nikto si to nevšimol. Vedci hovoria o nevídanej sile Zeme
- Prekvapivá krajina má obrovský záujem o slovenské zbrane. Štát rokuje o kúpe pokročilých systémov
- Vyspelá európska krajina otáča o 180 stupňov. Po 40 rokoch ide naštartovať jadrovú energiu
- Vedci otvorili strom a ostali bez slov. Skrýval nový svet, ktorý roky tajne ovplyvňuje klímu
- Čína ostala v šoku. Západ našiel spôsob, ako ukončí jej monopol na kritickej surovine
