Herné štúdio Monolith Productions sa preslávilo predovšetkým vďaka dvojici hier z Tolkienovej Stredozeme Middle-earth: Shadow of Mordor a Shadow of War, ktoré predstavili unikátny systém Nemesis. Insider Gaming informuje, že inovatívny mechanizmus mal byť pôvodne predstavený v dávno zrušenej hre Batman.

Vývojári z Monolith na Batmanovi pracovali ešte pred vývojom ich neskoršieho hitu Middle-earth: Shadow of Mordor. Hra vznikala pod krycím názvom Project Apollo a mala sa zamerať na Temného rytiera a strážcu Gothamu. Dej bol zasadený do otvoreného sveta, pričom príbeh mal aspoň čiastočne súvisieť s úspešnou filmovou trilógiou Temný rytier od Christophera Nolana.

Súčasťou hry mal byť aj systém Nemesis, vďaka ktorému sa neskôr preslávil práve Shadow of Mordor. Táto mechanika umožnila hráčom vytvárať osobné rivalstvá s nepriateľskými postavami a dávala im jedinečnú identitu.

Podobný nápad by sa v Gothame plnom zločincov pravdepodobne uchytil rovnako dobre, nad výsledkom však môžeme iba špekulovať. Spoločnosť Warner Bros. Games, pod ktorú vývojári z Monolith patria, totiž projekt nakoniec zrušilo. Dôvodom bolo, že nechceli mať rozbehnuté dve hry s Batamanom. V tom čase totiž na podobnom projekte pracovalo aj štúdio Rocksteady a výsledkom bola vynikajúca trojica hier Batman: Arkham.

Na sociálnych sieťach sa čerstvo objavilo množstvo záberov a obrázkov z pripravovanej hry. Tie ukazujú, že zrušený Batman mal klásť veľký dôraz na RPG prvky a vylepšovanie vlastností, ako i technologických hračiek. Súčasťou hry malo byť aj ovládanie batmobilu, ktoré bolo neskôr predstavené v poslednom diele zmienenej série Arkham.

Aj napriek zrušeniu Batmana štúdio Monolith na superhrdinský žáner nezanevrelo. Aktuálne americkí vývojári aktívne pracujú na hre Wonder Woman, ktorá bola oznámená ešte v roku 2021. Jej vydanie je však stále v nedohľadne.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú